Gravatar

#81 Outbound Sith 18 år siden

Jeg formoder, at I er temmeligt ligeglade med, hvor mange par sokker og hvor meget køkkenudstyr, jeg fik i julegave, så af relevans for denne tråd blev det til en enkelt bog, nemlig

Steven Jay Schneider: ”1001 film du skal se inden du dør”

En hurtig sammentælling har vist, at jeg kun mangler 744. ;)

#69+77 Jeg bøjer mig i støvet! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#82 Verbal 18 år siden

Jeg var også så heldig at få: "1001 film du skal se inden du dør". Jeg har dog ikke fået kigget så meget på den, at jeg ved hvor mange film jeg mangler at se, før jeg kan stille træskoene.
And like that... he's gone.
Gravatar

#83 Benway 18 år siden

Jeg fik også "1001 film...". Jeg har heller ikke noget overblik over hvor mange jeg mangler, men det er vist først og fremmest film fra før 1940, det halter med. Der er i hvert fald en del at gå i sving med. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#84 jessup 18 år siden

Jeg skal også lige have tjekket hvor mange af dem jeg har set - for dem der ikke har bogen er her et link:

http://www.listsofbests.com/list/1081
This is just until June
Gravatar

#85 rockysds 18 år siden

En ordentlig stak fra DVD Pacific:

Blu-ray:
2001
Full Metal Jacket
A Clockwork Orange
Donnie Brasco - Extended Cut
A Scanner Darkly

Criterion:
Kicking and Screaming
Au Hasard Balthazar

Serie:
Friday Night Lights: The First Season

The Work of Director:
Spike Jonze
Michel Gondry

Toldfri hele bundtet. This is the real Christmas present ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#86 Benway 18 år siden

#85 Det må man sige. Det var da også en hel pæn bunke. :)

Jeg så "Kicking and Screaming" fornyeligt, og den er rigtig god. Meget upoleret, og tydeligvis lavet på et temmelig skrabet budget, men også med en friskhed og energi, der er stærkt smittende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#87 davenport 18 år siden

Gavehøst som følger (ucensureret):

2 tæpper
kondisko (?)
Joggingtøj (??)
Bosch batteriboremaskine og værktøj/bits sæt
Den nye Springsteen
350 kr
Tennissokker (???)
Johnny Cash T-shirt
Sort skjorte

Mht. det med at unger får for meget, så jeg et tydeligt ex på, da min onkel og tante gav deres 2 drenge for 6000,- hver, og da den store ikke fik en fladskærm, gik han op på værelset, og kom ikke ned før næste dag!!
Det er satme utaknemmeligt. Hvis det var min unge fik han bare ikke noget næste jul, færdig!
Tænk at blive skuffet over at "kun" få for 6000,- ??? Stakkel!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#88 filmz-yoshimura 18 år siden

Tjah, der var kun en enkelt hård pakke under træet i år. Min bror havde så til gengæld haft det store dankort fremme og investeret i Spidey trilogien i BluRay :o) Ikke dårligt!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#89 filt 18 år siden

Købte idag:

Deadwood: The Ultimate Collection DVD Region 2

Forbandet lækker pengeskabsboks med alle tre sæsoner og pokerspil. Tak til manden der er venlig mod delfiner, for at have tippet mig om den. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#90 aknot 18 år siden

Da jeg kom hjem fra alt jule halløjet lå der et par efter julegave fra mig til mig indefor døren

Fra thehut.com

Pan´s Labyrinth - Blu-ray
From Hell - Blu-ray

Tak - selv tak

Skriv ny kommentar: