#142 Så har jeg smidt lidt billeder op i Classic Musicals gruppen på FB.
Et lille minus, men det er til og overkomme, men hva er meningen med at lave de her bøger/hæfter således at man ikke kan folde dem helt ud, jeg hader de her såkaldte strambogs cover som jeg kalder dem.
Men jeg er tilbøjelig til at tilgive den her gang, da den er smæk fyldt med dejlige billeder, man nok ikke vil ku se andre steder.
#141 elwood 17 år siden
måske dyrt for nogen, but Im weak 8-)
Men når jeg så tænker over det så er det 6 cd'er man får til den pris, plus en lille bog/hæfte og så synes jg faktisk ikke prisen er så tosset igen.
(kan godt lige smide et billede eller to op senere i aften når jeg kommer hjem igen)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Billeder - Ja, tak meget gerne eller du kan også poste dem i vores gruppe på FB ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#143 davenport 17 år siden
#144 elwood 17 år siden
Et lille minus, men det er til og overkomme, men hva er meningen med at lave de her bøger/hæfter således at man ikke kan folde dem helt ud, jeg hader de her såkaldte strambogs cover som jeg kalder dem.
Men jeg er tilbøjelig til at tilgive den her gang, da den er smæk fyldt med dejlige billeder, man nok ikke vil ku se andre steder.
That's Entertainment
De står nu altså pænere i mine eksempler men FB tilader åbenbart ikke at man kan se den originale størrelse.
#145 davenport 17 år siden
#146 elwood 17 år siden
give me a sec... or more....
there we go.
1
2
3
4
5
6