Så vidt jeg kan se sender thehut.com fra Northwich, Cheshire, der da er en del af UK (ser ud til at ligge cirka mellem Liverpool og Stoke-on-trent), så kan jo være PostDK/Skat har lavet en fejl. Hvis du gider besværet, så prøv at snak med dem på posthuset.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Wesley Wyndam-Pryce, (watcher) - 16 cm figur Faith, (Graduation Day) - 16 cm Deluxe figur Angel, (Blue Card) - Limitede Edition figur Buffy, (Once More With Feeling) - Deluxe figur Dawn & Glory, (The Gift) - Box set Sunnydale High Library - Playset/mini model
Fra Amazon.Uk/Marketplace :
I Know What You Did Last Summer - Deluxe Edition.
Boxen indeholder også 2'eren, men det må man jo bare leve med.
# 2 -
Den kan jeg desværre godt slå. Måtte af med sammenlagt 450 kr. i toldbehandling, moms osv. for min pakke :(
# 3 -
Hvis man prøver at ringe til dem, kan man roligt sætte en kande kaffe over, for der er den ondefløjteme lang ventetid. Som om det ikke var irriterende nok, har de valgt et klassisk nummer i høj decibel, der blir afbrudt cirka hver 10'ende sekund af en endnu højere stemme, der oplyser at ventetiden kan være lang...hmm, you dont say :P
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1 Bony 17 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/29651/#first
#2 aknot 17 år siden
"Close Encounters of the Third Kind" - Blu-ray
Med 194 kr. i Told, så der røg min møgdom til 2008 toldpriserne :(
fuck det er dyrt.
Jeg var godt nok sikker på at TheHut.com sendte fra England og ikke en af de der mærkelige udenfor EU øer, men det gør de så åbenbart ikke.
#3 lagoni 17 år siden
#4 NightHawk 17 år siden
Wesley Wyndam-Pryce, (watcher) - 16 cm figur
Faith, (Graduation Day) - 16 cm Deluxe figur
Angel, (Blue Card) - Limitede Edition figur
Buffy, (Once More With Feeling) - Deluxe figur
Dawn & Glory, (The Gift) - Box set
Sunnydale High Library - Playset/mini model
Fra Amazon.Uk/Marketplace :
I Know What You Did Last Summer - Deluxe Edition.
Boxen indeholder også 2'eren, men det må man jo bare leve med.
# 2 -
Den kan jeg desværre godt slå. Måtte af med sammenlagt 450 kr. i toldbehandling, moms osv. for min pakke :(
# 3 -
Hvis man prøver at ringe til dem, kan man roligt sætte en kande kaffe over, for der er den ondefløjteme lang ventetid. Som om det ikke var irriterende nok, har de valgt et klassisk nummer i høj decibel, der blir afbrudt cirka hver 10'ende sekund af en endnu højere stemme, der oplyser at ventetiden kan være lang...hmm, you dont say :P
#5 filmz-Narniabæver 17 år siden
Syberia (PC) til 80 kr.
#6 evermind 17 år siden
28 Weeks Later
#7 evermind 17 år siden
George Lucas - The Creative Impulse (Lucasfilm's First Twenty Years)
Nogen, der kender den?
#8 filmz-Narniabæver 17 år siden
LEGO Skak
LEGO Creator
LEGO LOCO
LEGO Racers
Inklusiv Windows Draw 6
#9 SpielbergFreak 17 år siden
hvorfor bestilte du den ikke bare fra axelmusic.com?
http://www.axelmusic.com/productDetails/0433962285...
#10 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***