1 stk. toldopkrævning på 202 kr. fra Play. Det er formentlig Independence Day (Blu-Ray), der er blevet snuppet. Great! Så har jeg kun betalt 420 kr., for hvad der tilsyneladende er en lorteudgivelse.
Kan man ikke bare lade den ligge til den bliver returneret til Play, og så få Play til at sende mig en ny?
.. jeg havde håbet på at den kom forholdsvis tidligt, da en del af Superbit-udgaverne har været mellem Sonys udgivelser på BD, men mistede tålmodigheden og genkøbte den.
#41 evermind 17 år siden
Takker, mester. Vi ringes ved, når du vender hjem - og får rystet den sikkert obligatoriske jetlag af dig.
#42 pulse83 17 år siden
1 stk. toldopkrævning på 202 kr. fra Play. Det er formentlig Independence Day (Blu-Ray), der er blevet snuppet. Great! Så har jeg kun betalt 420 kr., for hvad der tilsyneladende er en lorteudgivelse.
Kan man ikke bare lade den ligge til den bliver returneret til Play, og så få Play til at sende mig en ny?
#43 DarkLight 17 år siden
#44 HonoDelLoce 17 år siden
Oven i købet plejer Play gerne at sende filmen afsted igen, hvis de får den retur - og hvad er oddsene for at du bliver snuppet to gange i træk ? :)
#45 pulse83 17 år siden
#46 Scherlund 17 år siden
Battlestar Galactica S2
Det passer perfekt med at jeg har fået ferie i dag.
#47 lagoni 17 år siden
#48 HonoDelLoce 17 år siden
Det har de da i hvert fald gjort før :)
#49 filmz-Kadann 17 år siden
Snatch 2-disk DVD
.. jeg havde håbet på at den kom forholdsvis tidligt, da en del af Superbit-udgaverne har været mellem Sonys udgivelser på BD, men mistede tålmodigheden og genkøbte den.
#50 HonoDelLoce 17 år siden
The Bourne Ultimatum (mmmmmmmmmmhhh)
Fra Frøken Vintervejr (din fandens bamse-l....) :
En ordentlig omgang hoste og snue.. Nøøøøj hvor jeg hader snot..