Fra TheHut.com (som jeg har fundet ud af sender fra den toldfrie UK ø "Guernsey" selv om deres adresse på deres hjemmeside siger Northwich, som er et sted omkring Liverpool, så hermed en advarsel til jer der handler hos TheHut.com, husk på at i kan blive knaldet i tolden, lige som hos Play.com :o(
Starship Troopers - Blu-ray Uncharted: Drakes Fortune - PS3 spil
Hentet i dag på posthuset fra DVDPacific
The Twilight Zone Vol. 40 - så er samlingen komplet...ahhhhh 43 stk alt i alt, det har taget lidt over 2 år at samle alle de gamle afsnit.
Deliverance - Blu-ray 3:10 to Yuma - Blu-ray The Host - Blu-ray Oldboy - Blu-ray
Foo Fighters: Everywhere But Home - Live DVD, med DTS Tool: Vicarious - musik video Sigur Rós: Heima
#71 Guts 17 år siden
Ja Bridge to Terabithia er skam en ok film. Men verdens bedste?! ;)
Spøg til side....modtog selv idag en PS3 og Uncharted: Drakes Fortune. Nice! Så skal der bare anskaffes en røvfuld BluRay film.
#72 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 Guts 17 år siden
Jo tak! Er sgu også glad for dyret. Glæder mig til at komme igang med spillet. Har desværre ikke tid hverken idag eller imorgen. Øv!!
#74 Steffan Rasmussen 17 år siden
#75 aknot 17 år siden
Fra TheHut.com
(som jeg har fundet ud af sender fra den toldfrie UK ø "Guernsey" selv om deres adresse på deres hjemmeside siger Northwich, som er et sted omkring Liverpool, så hermed en advarsel til jer der handler hos TheHut.com, husk på at i kan blive knaldet i tolden, lige som hos Play.com :o(
Starship Troopers - Blu-ray
Uncharted: Drakes Fortune - PS3 spil
Hentet i dag på posthuset fra DVDPacific
The Twilight Zone Vol. 40 - så er samlingen komplet...ahhhhh 43 stk alt i alt, det har taget lidt over 2 år at samle alle de gamle afsnit.
Deliverance - Blu-ray
3:10 to Yuma - Blu-ray
The Host - Blu-ray
Oldboy - Blu-ray
Foo Fighters: Everywhere But Home - Live DVD, med DTS
Tool: Vicarious - musik video
Sigur Rós: Heima
#76 JannikAnd 17 år siden
#77 filmz-Bruce 17 år siden
#76 And if you don't succeed the first time ... try and try again :)
#78 aknot 17 år siden
#79 filmz-Bruce 17 år siden
#80 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Men Bruce vi skal lige finde ud af hvordan jeg henter min post inden.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***