Som Corgan skrev i den sidst tråd.. skal vi ikke holde os til det folk har modtaget, frem for hvad man venter på, har bestilt, har planer om at bestille osv.
Ellers får vi en ordenlig bunke gentagende posts, når folk bestiller, venter på det og når de endelig modtager det.
Fona 2000 på Strøget i hovedstaden holder "åbningsudsalg". Jeg har nu ikke bemærket, at de har haft lukket, men i hvert fald er ombygningsrodet endeligt væk.
For at fejre det så kører de med en række slagtilbud. Jeg var forbi igår og hente...
Irréversible - 49,95kr City of God - 49,95kr Schindler's List - 99,95kr Twin Peaks: 1. sæson - 199,95kr (inkl. piloten!)
Ganske gode priser :-D
De har også første sæson af The Simpsons til små 200kr!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#11 davenport 21 år siden
Once upon a time in the west
Carrie
Psycho (original)
Brazil
Adaptation
Mht. den sidste: Er det en fed film? Jeg har købt den uden at kende noget til den.
#12 Zelle 21 år siden
#13 filmz-Kadann 21 år siden
Ellers får vi en ordenlig bunke gentagende posts, når folk bestiller, venter på det og når de endelig modtager det.
#14 davenport 21 år siden
#15 Corgan 21 år siden
Amen, brother.
#16 filmz-Kadann 21 år siden
AKIRA: The ultimate collection fra cd-wow.
(og så en ny mobiltelefon)
#17 filmz-Le Samouraï 21 år siden
For at fejre det så kører de med en række slagtilbud. Jeg var forbi igår og hente...
Irréversible - 49,95kr
City of God - 49,95kr
Schindler's List - 99,95kr
Twin Peaks: 1. sæson - 199,95kr (inkl. piloten!)
Ganske gode priser :-D
De har også første sæson af The Simpsons til små 200kr!
#18 filmz-Kadann 21 år siden
Har de også de tilbud i dag? Jeg er lidt vild for at få fat i Irréversible og City of God.
#19 MadMartigan 21 år siden
#20 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***