#18 - Jep. Alle tilbuddene gælder frem til den 4/6. De har temmeligt mange af hver, så det burde ikke være et problem at få dem. De står i store stativer ved rulletrappen.
#19 - Jeg ville meget gerne, men jeg smutter mod Viborg for at besøge svigerfamilien om en halv time, og jeg er først tilbage tirsdag. Men hvis ikke du får andre til det i mellemtiden, så kan jeg godt kigge på det, når jeg er vendt hjem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg kommer med næste gang.. evt. kan vi jo finde en dag hvor vi kan vise "Blade Runner: Nu uden enhjørninge" frem for filmfolket, der ikke har set den. :)
#21 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#19 - Jeg ville meget gerne, men jeg smutter mod Viborg for at besøge svigerfamilien om en halv time, og jeg er først tilbage tirsdag. Men hvis ikke du får andre til det i mellemtiden, så kan jeg godt kigge på det, når jeg er vendt hjem.
#22 filmz-Kadann 21 år siden
Kan du ikke gribe en med til mig, og stikke El Vez den på søndag, hvis du kommer forbi Fona 2000?
#23 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 El vez 21 år siden
#25 filmz-Kadann 21 år siden
Som El Vez skriver, i 1337, Irréversible . ;)
#26 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#27 cyberzed 21 år siden
#28 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg kommer med næste gang.. evt. kan vi jo finde en dag hvor vi kan vise "Blade Runner: Nu uden enhjørninge" frem for filmfolket, der ikke har set den. :)
#29 filmz-Pollux 21 år siden
Schindler's List - 99,95kr
City of God - 49,95kr
Spider-Man - 49,95kr
Pusher - 49,95kr
#30 Morbid 21 år siden