Danser med Ulve måtte jeg slippe 150 kr. for Changing Lanes, Vertical Limit og En kort en Lang gik for 100 for alle 3. en Kort en Lang og vertical Limit kom med pga. tilbudet med 3 stk for 100, og da min bror synes de var fede ville han købe dem af mig, hvis jeg ikke synes om dem... Men nu kan jeg godt se at jeg måske skulle have ladet dem ligge, hvis Changing Lanes slet ikke er så fed..
#6 og ja.. det var den sidste Danser med Ulve.. og ja.. jeg søgte desperat efter Alien Quadrilogy.. elelr min bror gjorde det for mig.. jeg var i mobilen.. Scherlund din Bastard!.. det var MIN!
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#11 El vez 21 år siden
#12 chronaden 21 år siden
#13 Skobbolop 21 år siden
Danser med Ulve måtte jeg slippe 150 kr. for
Changing Lanes, Vertical Limit og En kort en Lang gik for 100 for alle 3. en Kort en Lang og vertical Limit kom med pga. tilbudet med 3 stk for 100, og da min bror synes de var fede ville han købe dem af mig, hvis jeg ikke synes om dem... Men nu kan jeg godt se at jeg måske skulle have ladet dem ligge, hvis Changing Lanes slet ikke er så fed..
#6 og ja.. det var den sidste Danser med Ulve.. og ja.. jeg søgte desperat efter Alien Quadrilogy.. elelr min bror gjorde det for mig.. jeg var i mobilen..
Scherlund din Bastard!.. det var MIN!
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#14 inflector 21 år siden
Glory
U-turn
As good as it gets
Magnolia
Misery
alle til en 50´er stykket.
Skulle have været dernede torsdag, men jeg glemte alt om udsalget :(
#15 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#16 Zelle 21 år siden
#17 El vez 21 år siden
#18 chronaden 21 år siden
#19 wiseguy 21 år siden
Glæder mig til at se den igen her om ½ time. Har der egentlig ikke været snakket om en opfølger på Leon længe? eller er det gået i sig selv igen?
#20 Corgan 21 år siden