Gravatar

#111 El vez 21 år siden

Wohoo så lå der lige noget lækkert fra cd-wow:

The Name Of The Rose R1
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#112 El vez 21 år siden

#109 Er det Dir Cut ?
Gravatar

#113 dyg 21 år siden

Rart at komme hjem fra arbejde, og finde sin postkasse halvfuld af film:

Fra CD-Wow:
The Butterfly Effect (infinifilm edition)

Fra Axel:
When The Last Sword Is Drawn
Crouching Tiger, Hidden Dragon - Langt om længe fik jeg den købt
Little Nicky
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#114 SpielbergFreak 21 år siden

Selvfølgelig er det da det!;-)
Gravatar

#115 Kia 21 år siden

Fandt et par tilbud:

The Million Dollar Hotel
Reservoir Dogs
Gravatar

#116 filmz-principia 21 år siden

Så er der lidt til lattermusklerne:

CWC - Canal Wild Card 2-disc R2 25 kr!

Købt i den lokale Kvickly.
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#117 El vez 21 år siden

- A.I. R1 dts fra Axel. Det gik stærkt, jeg bestilte den i onsdags.
Gravatar

#118 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Jeg er hjemme et smut fra Roskilde og har fået ikke mindre end 57 (!) film idag, dog heldigvis fordelt på kun 3 udgivelser.

Fra cd-wow:

The Lower Depths (Criterion) - dobbeltudgivelse af Renoirs og Kurosawas filmatiseringer af Gorkys skuespil. Spændende udgivelse.

Fra Axel Music:

Film Noir Classic Collection - fantastisk lækker opsamling af The Asphalt Jungle, Gun Crazy, Murder My Sweet, Out of the Past og The Set-Up. Fem klassiske film noir, som jeg har ventet på i årevis.

Og så den HELT STORE: Mystery Classics 50 Movie Pack - hele 50 B-kriminalfilm samlet i én og samme boks. Her er alt fra de klassiske Sherlock Holmes-film m. Basil Rathbone over Mr. Wong-detektivfilmene og de originale Dick Tracy-filmatiseringer til Orson Welles' The Stranger og film noir-perlen Detour. Æsken åbnes på frontsiden og indeni ligger de 50 film fordelt på 12 dobbeltsidede dvd'er i paphylstre. Jeg forventer en kvalitet, der er ringere end vhs, men til en pris på kun 4kr (!) per film, så gør det heller ikke så meget. I samme serie findes også æsker med B-horror og -science fiction, og der skulle være sets med krigsfilm og westerns på vej. Altsammen til den særdeles fornuftige pris af 200 flade, danske kroner. Til gengæld skal man være tålmodig. Det tog Axel halvanden måned at skaffe min boks hjem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#119 dyg 21 år siden

Lidt mere guf.. denne gang fra Axel:

Dark City
Road Trip
The Adventures of Buckaroo Banzai Across The Eigth Dimension (Fuck jeg glæder mig til at se den)

Jeg venter stadigvæk spændt på både family guy og simpsons fra cd-wow.. Er det tolden der tager ved dem, og kigger på dem siden det tager så lang tid? Nu tænker jeg også på folks BoB derfra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#120 Yoda 21 år siden

#118 Det er billigt for eksempelvis "Mystery Classics 50 Movie Pack" - men man skal så også være klare over, at det er kvantitet og ikke kvalitet man får for pengene.

Jeg ved ikke med ovenstående, men "Horror Classics 50 Movie Pack" er meget ringe kvalitet - lyd såvel som billed er værre end VHS. Men for 200,- ja da kan man heller ikke forlange alverden!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: