Gravatar

#141 filmz-yoshimura 20 år siden

#137 Jeg har hørt klip fra Crystal Cave, og det er frygteligt! Ikke en cd, jeg selv ville bryde mig om at eje. Men på den anden side, så købte jeg soundtracket til Bloodsport for en 10'er, men det var mest, fordi jeg syntes, det var fantastisk, at det overhovedet fandtes :oD
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#142 elwood 20 år siden

#141 er det seagal som selv synger !!!, det må jo være det ultimative tortur, næsten værre end Hassel the Hof 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#143 filmz-yoshimura 20 år siden

#142 Jep, det er ham, der synger og spiller guitar. Han har da også selv produceret en del af musikken til flere af sine film, men det her er nok lige at strække talentet en kende for vidt.

Et par ord fra amazon.com:
My first impression of this cd was that it sounded like those radio ads for Bud-Light...way over excited...way too loud back-up singing...way overdone. It works for Budweiser because they know it's cheesy, and they're trying to be funny. (But I think Mr. Seagal is serious - yikes)

The cd might have had more potential had Mr. Seagal parted his lips while singing, if Lt. Stitchie wasn't so hyped up on goofballs, and if Lady Saw wasn't there. This cd caused me so much trauma, I even started biting my nails.

However...there is an upside to all of this. Aside from "Strut" being the grossest song I have ever heard, this cd does offer the benefit of humor. It's only after you forgive yourself for listening to it, that you can fully appreciate the comedy within. At the very least, it might make a good coaster.

Og HER kan man lytte!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#144 lagoni 20 år siden

Reservoir Dogs SE 2-disc fra cd-wow
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#145 cyberzed 20 år siden

Var lige et smut i Stereo Studio og fik:

I Kina spiser de hunde
Blinkende Lygter
Bænken

3 for en hund.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#146 Herrguth 20 år siden

Fik idag årets første film:

Sideways

Mon ikke det også skal være den første film jeg ser i år. Har ikke set den endnu, så jeg er ret spændt!
Gravatar

#147 tiny 20 år siden

# 146: Jeg kan kun sige: GLÆD DIG. Det er en af de bedste film = i min top 3 anno 2005. Empire har også kåret filmen til den bedste i 2005. De fire hovedroller spiller fantastisk. Jeg var særlig imponeret over Thomas Haden Church!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#148 JannikAnd 20 år siden

Ja, glæd dig!

Købte selv "Breaking the Waves" i Fona 2000.
Gravatar

#149 Herrguth 20 år siden

#148 Breaking The Waves er jo også en top-film... Den elsker jeg...
Gravatar

#150 filmz-yoshimura 20 år siden

Kongekabale i FONA for 70,-

(så kan jeg da endelig få den set)

Skriv ny kommentar: