De er med samme personer som dem fra TV2, men som filt skriver, i spillefilmslængde. Historierne er superfede, og det er folk som Mark Hamill og Ron Perlman der står bag stemmerne (Og Mark Hamill er iøvrigt supervild til Joker-rollen, skal det siges).
Hvis man er fan af Batman, så bør man gøre sig den tjeneste at i det mindste se "Batman: Mask of the Phantasm".
Jeg har selv disse i samlingen:
Batman: The Animated Series volume 1 Batman: Mask of the Phantasm Batman Beyond: The Movie Batman Beyond: Return of the Joker [Uncut] The Batman/Superman Movie
Og skal selvfølgelig have samlet de andre film, samt Vol. 2 af "The Animated Series" og ganske sikkert også "Superman: The Animated Series", som begge udkommer i slutningen af januar. :)
Synes også jeg har hørt den blive nævnt utrolig mange gange, synes jeg kan huske prisen lå omkring 80kr. Kunne godt være man skulle investere i den i den nærmeste fremtid.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#91 DarkLight 21 år siden
#92 filt 21 år siden
#93 maniac 21 år siden
#94 filmz-Kadann 21 år siden
De er med samme personer som dem fra TV2, men som filt skriver, i spillefilmslængde. Historierne er superfede, og det er folk som Mark Hamill og Ron Perlman der står bag stemmerne (Og Mark Hamill er iøvrigt supervild til Joker-rollen, skal det siges).
Hvis man er fan af Batman, så bør man gøre sig den tjeneste at i det mindste se "Batman: Mask of the Phantasm".
Jeg har selv disse i samlingen:
Batman: The Animated Series volume 1
Batman: Mask of the Phantasm
Batman Beyond: The Movie
Batman Beyond: Return of the Joker [Uncut]
The Batman/Superman Movie
Og skal selvfølgelig have samlet de andre film, samt Vol. 2 af "The Animated Series" og ganske sikkert også "Superman: The Animated Series", som begge udkommer i slutningen af januar. :)
#95 Yoda 21 år siden
Ja, "Animated Series" står også øverst på min liste - både Batman og Superman.....
#96 DarkLight 21 år siden
#97 filmz-herskegut 21 år siden
Kunne godt være man skulle investere i den i den nærmeste fremtid.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#98 filmz-Kadann 21 år siden
Lur på DVDsoon.. der kan du få den til 9.98 CAD. :)
#99 Yoda 21 år siden
#100 filmz-herskegut 21 år siden
Når i nu er så mange der siger god for den, kunne det være at den skal hjem til samlingen.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.