Det lyder da bare lidt utroligt, at de ikke kan ombytte dem. De kan vel gå til deres leverandør, og sige "hele sendingen var defekt, vi skal have dem alle byttet" Kan ikke se at det skulle være et problem for dem.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#12 Det lyder næsten, som om Axel er blevet "for store" i forhold til deres nuværende kapacitet. Førhen skortede det ikke på servicen hverken med hensyn til levering som ombytning/erstatning. De må se at komme op i omdrejninger, så vi ikke skal flytte alle vores bestillinger udenlands.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
CD-WOW har nu 2 gange indenfor 2 uger meddelt mig, at de har forhandlet prisen på et par DVD udgaver ned med leverandøren og så får jeg mail om, at det nedslag får jeg tilbage i form af en voucher til næste gang.
Dvs, bestilte f.eks. Collateral til 13.99£ men de satte den så ned til 12.99£ efterfølgende. Havde de ikke sagt noget, havde jeg ikke vidst det.
Faneme god service!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3 - ifølge købeloven § 78, så står der at du har følgende muligheder:
§ 78. Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem
1) afhjælpning af mangelen,
2) levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering),
3) et passende afslag i købesummen eller
4) ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig.
Stk. 2. Køberen kan ikke kræve omlevering eller afhjælpning, hvis gennemførelse af den valgte beføjelse er umulig eller vil påføre sælgeren uforholdsmæssige omkostninger. Der skal herved tages hensyn til salgsgenstandens værdi uden mangler, mangelens betydning, og om anden beføjelse kan gennemføres uden væsentlig ulempe for køberen.
Stk. 3. Tilbyder sælgeren afhjælpning eller omlevering, kan køberen ikke kræve et passende afslag i købesummen eller ophævelse af købet.
Stk. 4. Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79. Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning.
--- Jeg ved så ikke hvordan man vurderer en bule i et cover som en mangel?! Men det kan måske hjælpe dig lidt på vej?
#11 filt 21 år siden
#12 filmz-herskegut 21 år siden
Det lyder da bare lidt utroligt, at de ikke kan ombytte dem.
De kan vel gå til deres leverandør, og sige "hele sendingen var defekt, vi skal have dem alle byttet"
Kan ikke se at det skulle være et problem for dem.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#13 filmz-propagandapanda 21 år siden
Det var fandeme mystisk....jeg har endnu ikke modtaget min selvom den blev afsendt på releasedagen...
#14 filmz-yoshimura 21 år siden
#15 filmz-Bruce 21 år siden
Dvs, bestilte f.eks. Collateral til 13.99£ men de satte den så ned til 12.99£ efterfølgende. Havde de ikke sagt noget, havde jeg ikke vidst det.
Faneme god service!
#16 chronaden 21 år siden
film 10/10
billed 10/10
lyd 10/10
og går stærkt ud fra at resten er som den :)~~
er nu mit kæreste eje
#17 McPeter 21 år siden
§ 78. Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem
1) afhjælpning af mangelen,
2) levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering),
3) et passende afslag i købesummen eller
4) ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig.
Stk. 2. Køberen kan ikke kræve omlevering eller afhjælpning, hvis gennemførelse af den valgte beføjelse er umulig eller vil påføre sælgeren uforholdsmæssige omkostninger. Der skal herved tages hensyn til salgsgenstandens værdi uden mangler, mangelens betydning, og om anden beføjelse kan gennemføres uden væsentlig ulempe for køberen.
Stk. 3. Tilbyder sælgeren afhjælpning eller omlevering, kan køberen ikke kræve et passende afslag i købesummen eller ophævelse af købet.
Stk. 4. Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79. Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning.
---
Jeg ved så ikke hvordan man vurderer en bule i et cover som en mangel?! Men det kan måske hjælpe dig lidt på vej?
#18 El vez 21 år siden
Desværre er et af papomslagene til filmen blevet skrammet af kobberæsken.
Nåja og så modtog jeg også Titus.
#19 DarkLight 21 år siden
#20 chronaden 21 år siden