"Sopranos: Complete First Season" (R1) "Casablanca - Special Edition" "Shrek 2" "Polar Express" "Frøken Smillas fornemmelse for sne" "Arven" "Terkel i knibe" "Simon (m. Anders Matthesen)" ...og "Rules of Engagement"
"Arven" havde jeg i forvejen, så den er foræret væk, "Terkel i knibe" fandt jeg ringe, så den er solgt videre, "Simon" har jeg ikke set, men jeg tror ikke, den er noget for mig, så den byttes, og "Rules of Engagement" bliver nok sat på en søndag...
Fik den af min onkel, som også gav mig "Shrek 2". Jeg ved ikke, om de er ulovlige, men de har da menuer og andre typiske DVD-funktioner. - Jeg kunne aldrig drømme om at købe en brændt DVD, da det jo er snyd og dybt ulovligt. Jeg snakker med min onkel i morgen...
Men endnu engang har jeg hevet en nitte i land. Lydsporet er også defekt på denne replacement samt OSTen er også i stykker. ohh well nu har jeg to udgivelser der er i stykker og endnu en replacement order hos dvdsoon.com
P.S. Skal lige have snakket med mit postbud. For pakken lå inde i min postkasse og der er ingen fysisk mulighed for at den er kommet den rigtige vej igennem brevsprækken! Mon der er derfor min Schindler List R1 Giftset aldrig kom frem.
Var lige et smut i stereo studio for at bruge nogle af mine julegave penge. Jeg nappede et eksemplar af Chinatown til 50kr og Det forsømte forår til 100kr.
#31 inflector 21 år siden
#32 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#33 JannikAnd 21 år siden
"Sopranos: Complete First Season" (R1)
"Casablanca - Special Edition"
"Shrek 2"
"Polar Express"
"Frøken Smillas fornemmelse for sne"
"Arven"
"Terkel i knibe"
"Simon (m. Anders Matthesen)"
...og "Rules of Engagement"
"Arven" havde jeg i forvejen, så den er foræret væk, "Terkel i knibe" fandt jeg ringe, så den er solgt videre, "Simon" har jeg ikke set, men jeg tror ikke, den er noget for mig, så den byttes, og "Rules of Engagement" bliver nok sat på en søndag...
Resten skal straks på listen... :)
#34 ks 21 år siden
#35 JannikAnd 21 år siden
Fik den af min onkel, som også gav mig "Shrek 2". Jeg ved ikke, om de er ulovlige, men de har da menuer og andre typiske DVD-funktioner. - Jeg kunne aldrig drømme om at købe en brændt DVD, da det jo er snyd og dybt ulovligt. Jeg snakker med min onkel i morgen...
#36 evermind 21 år siden
LOTR: The Return of the King EE (endelig!!)
X-Men 1.5
#37 Zelle 21 år siden
Friends - Season 2+3+4+5
Julegave:
LOTR:ROTK EE
#38 Scherlund 21 år siden
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Vol. 1 SE
Men endnu engang har jeg hevet en nitte i land. Lydsporet er også defekt på denne replacement samt OSTen er også i stykker. ohh well nu har jeg to udgivelser der er i stykker og endnu en replacement order hos dvdsoon.com
P.S.
Skal lige have snakket med mit postbud. For pakken lå inde i min postkasse og der er ingen fysisk mulighed for at den er kommet den rigtige vej igennem brevsprækken! Mon der er derfor min Schindler List R1 Giftset aldrig kom frem.
#39 filmz-principia 21 år siden
Blade Runner (Director's Cut)
Who Framed Roger Rabbit (2-dvd DTS Edition)
The Pledge
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#40 inflector 21 år siden
Jeg nappede et eksemplar af Chinatown til 50kr og Det forsømte forår til 100kr.