Det der med at LOTR Reg 2 boxsen sku ha tynde papcovers hvor slemt er det egentlig, er det noget der genere gevaldigt, har bare hørt nogen snakke om det, men jeg har ikke kunne finde nogle billeder at sammenligne med i forhold til Reg 1
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Yeeees! Så kom min første julegave i form af ROTK EE R3! Fuck, den er vild. Den er tykkere end min danske TTT EE, der igen er tykkere end min engelske FOTR EE. Tre forskellige størrelser.
#23 Det er meget, meget slemt ved den engelske, hvor coveret er papirtyndt og ikke særligt pænt. Den danske derimod har et rigtig flot, tykt cover. Men den klare vinder er Hong Kong-udgaven, der har endnu tykkere pap end den danske, og som resultat af dette - og et par flotte booklets - er blevet en del bredere end de andre udgivelser.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#23 Jeg fik den samme box for en uges tid siden, og jeg synes ikke der er noget galt med coveret til yderboxen, det er det samme som man ser inde på axel's side :-) Man skal jo heller ikke stable mursten oven på boxen ;-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Hvor ER jeg bare glad for at posten deles ud i sne og slud på juleaftens-dag!!! Så behøvede min mor alligevel ikke at åbne en tom julegave!!! :-)
Modtog lige en CD og DVD med Rod Stewart til hende - så nu er julen reddet! Tror sgu' ikke jeg havde turde at holde jul med min mor uden hun fik en gave!!! :-)
#21 filmz-712 21 år siden
Jeg modtog fra Axel:
Hellsing - The Complete Collection R4
Fra Choices Direct:
Lord of the Rings - Extended Trilogy Box (12 DVD) R2
Tror næppe der bliver meget søvn i nat! ;)
#22 JannikAnd 21 år siden
Tillykke med "Lord of the Rings - Extended Trilogy Box"!
Mit salige postbud kom ligeledes og ønskede mig glædelig jul med følgende fra DVDPacific:
Christopher Nolans "Following"
... og "Lion King - Collector's Gift Set".
Nu kan jo fejre jul med nerverne i orden... :)
#23 elwood 21 år siden
Det der med at LOTR Reg 2 boxsen sku ha tynde papcovers hvor slemt er det egentlig, er det noget der genere gevaldigt, har bare hørt nogen snakke om det, men jeg har ikke kunne finde nogle billeder at sammenligne med i forhold til Reg 1
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-712 21 år siden
#23 - Skriver om det imorgen, pakker den først ud i aften når den er fundet under træet. ;)
#25 nakalay 21 år siden
Fuck, den er vild. Den er tykkere end min danske TTT EE, der igen er tykkere end min engelske FOTR EE. Tre forskellige størrelser.
#23 Det er meget, meget slemt ved den engelske, hvor coveret er papirtyndt og ikke særligt pænt. Den danske derimod har et rigtig flot, tykt cover. Men den klare vinder er Hong Kong-udgaven, der har endnu tykkere pap end den danske, og som resultat af dette - og et par flotte booklets - er blevet en del bredere end de andre udgivelser.
#26 ks 21 år siden
#27 filmz-herskegut 21 år siden
Jeg fik den samme box for en uges tid siden, og jeg synes ikke der er noget galt med coveret til yderboxen, det er det samme som man ser inde på axel's side :-)
Man skal jo heller ikke stable mursten oven på boxen ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#28 filmz-Bruce 21 år siden
Charade - Criterion - CDWOW
Le Cercle Rouge - Criterion - CDWOW
Touch of Evil (Politiets blinde øje) Dvdoo
Borte med blæsten - R2 4 disc - Dvdoo
Næste på listen må blive Notorious og Film Noir boxsættet fra Axelmusic. Derudover er der 3 fede film noir's på vej fra Fox til marts.
#29 McPeter 21 år siden
Modtog lige en CD og DVD med Rod Stewart til hende - så nu er julen reddet! Tror sgu' ikke jeg havde turde at holde jul med min mor uden hun fik en gave!!! :-)
#30 filmz-Bruce 21 år siden