Min søster gav mig en figur af Snurre Snup som instruktør og Daffy Duck som lysand... Man kan åbenbart aldrig blive for gammel til Kinder Æg-figurer :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har også det Hulk box set, til samme yderst fordelagtige pris... Kan godt gå rundt og fryde mig, når jeg støder på den ordinære version til 250 kr... :)
Me 2. Hvad mon er grunden til at de sælger Limited Edition (inkl. 2 disc versionen) til en pris der er 100 lavere end den normale 2 disc version? Selvom filmen ikke er så vild fed IMO, er de 150 kr ekstra materialet værd.
#76: Hvorfor er det en elendig version? P.g.a. kvaliteten, selve filmen eller ekstra materialet? Jeg synes den film er total god. Især den amerikanske version. Når den engang falder i pris, skal jeg helt sikker have den.
#77 - Jeg har ikke set den, så jeg skal ikke kunne sige noget om kvaliteten, men der er absolut nada ekstra materiale med, og det er jeg ked af.
Jeg har selv kun set den japanske version, som jeg ikke tror den amerikanske version kan slå. Men det er ikke derfor den skulle have været byttet, det var udelukkende pga ekstra materialet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så gik jeg på shopping spree igår, det blev til: Riget Festen Arven Bourne Identity Desperado/El Mariachi Unforgiven Die Hard 2-disc Usual Suspects 2-disc Pearl Jam: Live At The Garden
...overarbejde er en rar ting :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#71 lagoni 22 år siden
#72 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#73 Corgan 22 år siden
Ja, det har jeg hørt. Men jeg har desværre ikke fået den set endnu.
Jeg har derimod fået købt:
Hulk - Limited Edition Box Set (den kostede kun 150 kr, selvom den almindelige udgave, som er inkluderet i boksen, koster 250 kr.)
og
Pirates Of The Caribbean - The Curse Of The Black Pearl
#74 filmz-Pollux 22 år siden
Snatch - 2 disc edtion
Begge fra CD-wow
#75 filmz-che 22 år siden
Jeg har også det Hulk box set, til samme yderst fordelagtige pris...
Kan godt gå rundt og fryde mig, når jeg støder på den ordinære version til 250 kr... :)
#76 dyg 22 år siden
#77 Corgan 22 år siden
Me 2. Hvad mon er grunden til at de sælger Limited Edition (inkl. 2 disc versionen) til en pris der er 100 lavere end den normale 2 disc version?
Selvom filmen ikke er så vild fed IMO, er de 150 kr ekstra materialet værd.
#76:
Hvorfor er det en elendig version? P.g.a. kvaliteten, selve filmen eller ekstra materialet?
Jeg synes den film er total god. Især den amerikanske version. Når den engang falder i pris, skal jeg helt sikker have den.
#78 dyg 22 år siden
Jeg har selv kun set den japanske version, som jeg ikke tror den amerikanske version kan slå. Men det er ikke derfor den skulle have været byttet, det var udelukkende pga ekstra materialet.
#79 El vez 22 år siden
Riget
Festen
Arven
Bourne Identity
Desperado/El Mariachi
Unforgiven
Die Hard 2-disc
Usual Suspects 2-disc
Pearl Jam: Live At The Garden
...overarbejde er en rar ting :)
#80 filmz-Alex Sønderby 22 år siden