Jeg tillader mig lige (fordi jeg er doven) at skrive hva jeg modtog i fredags, mandags og idag:
Dvdoo: JFK Starship Troopers: Special Edition Below Born On The Forth Of July Escape from Alcatraz Antitrust Tremors Philadelphia Hudson Hawk Cleopatra: Special Edition A Few Good Men Terminator 3: Rise of The Machines Big Trouble in Little China: Special Edition Battle Royale: Director's Cut Wall Street: Special Edition Road House Valhalla
Laserdisken: Ronin: Special Edition
Axelmusic: The Name of the Rose In the Mouth of Madness: Special Edition
DVDsoon: Pitch Black: Director's Cut Romancing the Stone The Jewel of the Nile Supernova Open Range Blue Velvet: Special Edition The Insider Ocean's Eleven Medicine Man
CDWOW: Mike Oldfield: Elements Shrek 2 Das Boot: Director's Cut: Superbit Oldboy: Special Edition Natural Born Killers: Directors Cut Die Hard Trilogy: Collector's Edition Amadeus: Director's Cut The Girl Next Door: Uncovered
[i]+ det løse: The Fifth Element: Collector's Edition Saw U-571: Collector's Edition Panic Room: Superbit Robin Williams: Live On Broadway
Og det var så mit dvd budget for de næste 3 måneder der røg der :D
Det var godt nok noget af en mund fuld - der skal vist ses film de næste par dage.
tillader mig så lige at kopiere mit indlæg i den gamle tråd her over.
er (næsten) lige kommet ind af døren og udenfor stod der en pakke til mig (godt mine naboer ikke stjæler)
pakke indeholdte
Hammer house of Horror : 4 disc set fra Ezydvd
det skal blive interssant at se hvad det er - er der nogen der kender noget til den? Jeg tror det er en gammel tv serie, bestilte den bare for at prøve noget nyt.
#3: Tillader mig så lige at kopiere ALLE indlæg i dem gamle tråd herover:
Ha, det var en joke! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha (Undskyld, der fik jeg lige en griner.)
Lidt RAM til min bærbare. :-) Ved godt at det ikke er direkte filmrelateret, men siden det nu gør min computer og dermed min Filmz.dk oplevelse bedre, må den gå. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Var nede i Munchen centrum igaar, mest for at lede efter nogle spaendende butikker.. jeg faldt over noget der hedder Saturn, kan vist mest sammenlignes med Electronic World (bare 15 gange storre).
De havde en gigantisk film afdeling, saa fik nogen stykker med tilbage paa hotellet..
Dj Tiesto - In Concert 2004 150kr (glaeder jeg mig enormt til at se!!) Stapelfahrer Klaus 35kr (Verdens sjoveste kortfilm, hvis du ikke har set den, kan du godt komme igang :D THX 1138 Directors cut (2 disc) dksubs 60kr Firefox (dksubs) 50kr.
alt i alt 245kr.. For 4 kanon gode film :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg modtog i går nøglerne til min nye lejlighed i Taastrup. :D Det bliver sgu lækkert at komme tilbage til københavnsområdet, efter at have brugt 4 måneder i det øde vestsjælland.
Blev glædelig overrasket. Troede at det blot var en kedelig amray case, men det er en lækker digipack med at gennemsigtigt sleeve. Den slags overraskelser er altid velkomne.
Fra Axel Snatch (2 disc) Terminator 2 (UK Black Metal) Walt Disney Treasures - Chronological Donald Vol. 1 (1934-1941) Tin Monsters Inc. (DeLuxe Two Disc Set) (DTS)
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
lækkert - meld lige tilbage omkring extra stuffet, er der UK subs på det hele, for hvis det er og det er godt , så kunne det jo være man selv skulle smide en 150 krone efter den.
#1 chronaden 21 år siden
Jeg tillader mig lige (fordi jeg er doven) at skrive hva jeg modtog i fredags, mandags og idag:
Dvdoo:
JFK
Starship Troopers: Special Edition
Below
Born On The Forth Of July
Escape from Alcatraz
Antitrust
Tremors
Philadelphia
Hudson Hawk
Cleopatra: Special Edition
A Few Good Men
Terminator 3: Rise of The Machines
Big Trouble in Little China: Special Edition
Battle Royale: Director's Cut
Wall Street: Special Edition
Road House
Valhalla
Laserdisken:
Ronin: Special Edition
Axelmusic:
The Name of the Rose
In the Mouth of Madness: Special Edition
DVDsoon:
Pitch Black: Director's Cut
Romancing the Stone
The Jewel of the Nile
Supernova
Open Range
Blue Velvet: Special Edition
The Insider
Ocean's Eleven
Medicine Man
CDWOW:
Mike Oldfield: Elements
Shrek 2
Das Boot: Director's Cut: Superbit
Oldboy: Special Edition
Natural Born Killers: Directors Cut
Die Hard Trilogy: Collector's Edition
Amadeus: Director's Cut
The Girl Next Door: Uncovered
[i]+ det løse:
The Fifth Element: Collector's Edition
Saw
U-571: Collector's Edition
Panic Room: Superbit
Robin Williams: Live On Broadway
Og det var så mit dvd budget for de næste 3 måneder der røg der :D
#2 filmz-Munk 21 år siden
Sådan... det kalder jeg at shoppe! ;)
- Steve Carell
#3 aknot 21 år siden
tillader mig så lige at kopiere mit indlæg i den gamle tråd her over.
er (næsten) lige kommet ind af døren og udenfor stod der en pakke til mig (godt mine naboer ikke stjæler)
pakke indeholdte
Hammer house of Horror : 4 disc set fra Ezydvd
det skal blive interssant at se hvad det er - er der nogen der kender noget til den?
Jeg tror det er en gammel tv serie, bestilte den bare for at prøve noget nyt.
#4 21 år siden
Ha, det var en joke!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
(Undskyld, der fik jeg lige en griner.)
#5 Kalle Ferm 21 år siden
#6 filmz-herskegut 21 år siden
De havde en gigantisk film afdeling, saa fik nogen stykker med tilbage paa hotellet..
Dj Tiesto - In Concert 2004 150kr (glaeder jeg mig enormt til at se!!)
Stapelfahrer Klaus 35kr (Verdens sjoveste kortfilm, hvis du ikke har set den, kan du godt komme igang :D
THX 1138 Directors cut (2 disc) dksubs 60kr
Firefox (dksubs) 50kr.
alt i alt 245kr.. For 4 kanon gode film :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#7 filmz-Kadann 21 år siden
#8 Scherlund 21 år siden
Ghost in the Shell Special Edition
Blev glædelig overrasket. Troede at det blot var en kedelig amray case, men det er en lækker digipack med at gennemsigtigt sleeve. Den slags overraskelser er altid velkomne.
#9 dollaro 21 år siden
Snatch (2 disc)
Terminator 2 (UK Black Metal)
Walt Disney Treasures - Chronological Donald Vol. 1 (1934-1941) Tin
Monsters Inc. (DeLuxe Two Disc Set) (DTS)
#10 aknot 21 år siden
lækkert - meld lige tilbage omkring extra stuffet, er der UK subs på det hele, for hvis det er og det er godt , så kunne det jo være man selv skulle smide en 150 krone efter den.