Jeg var glad for at jeg var hjemme idag, ellers havde jeg ikke fået følgende inden på mandag:
Dawn Of The Dead (Divamax Special Edition)
Day Of The Dead (Special Edition)
Almost Famous (Bootleg Edition)
Batman The Movie (Holy Special Edition!)
Terminator 3 (Skod version, der var ok billig)
Band Of Brothers (Limited Military Edition - Damn boy, den er blæret, ja jeg kunne have sparet et par hundrede kroner på en af de billigere versioner, men efter at have fået den, er jeg glad for, at jeg ikke har gjort det)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så ultra speciel er den heller ikke :) Det eneste der er forskellen på den udgave, og den australske, er selve omslaget og det ekstra gejl der er med, som f.eks. tasken. Indholdet er det samme som alle andre udgave, med undtagelse af R1, som har et DTS lydspor. :)
#104 - Hehe, jeg tænkte heller ikke på indholdet, men kun på indpakningen, og den mener jeg er alle pengene værd. CyberZed spurgte om det var tinboxen, eller en anden, og da jeg synes denne er noget federe end tinboxen, valgte jeg at bruge "ultra special".
Kan det virkeligt passe, at den eneste forskel på indholdet er DTS-sporet? (ja, det kan det vel) Priserne på de forskellige udgaver hopper og springer.. lige fra 420 til 1000kr.
#101 dyg 22 år siden
Dawn Of The Dead (Divamax Special Edition)
Day Of The Dead (Special Edition)
Almost Famous (Bootleg Edition)
Batman The Movie (Holy Special Edition!)
Terminator 3 (Skod version, der var ok billig)
Band Of Brothers (Limited Military Edition - Damn boy, den er blæret, ja jeg kunne have sparet et par hundrede kroner på en af de billigere versioner, men efter at have fået den, er jeg glad for, at jeg ikke har gjort det)
#102 cyberzed 22 år siden
#103 dyg 22 år siden
#104 filmz-Kadann 22 år siden
Så ultra speciel er den heller ikke :) Det eneste der er forskellen på den udgave, og den australske, er selve omslaget og det ekstra gejl der er med, som f.eks. tasken. Indholdet er det samme som alle andre udgave, med undtagelse af R1, som har et DTS lydspor. :)
Men jo, indpakningen er skam lækker nok.
#105 Corgan 22 år siden
Glem ikke den bog der medfølger.... der i øvrigt er skrevet på koreansk... eller japansk... eller hvad det nu er.
#101:
God fornøjelse med oversættelsen af den medfølgende bog.
;-)
#106 dyg 22 år siden
Kan det virkeligt passe, at den eneste forskel på indholdet er DTS-sporet? (ja, det kan det vel) Priserne på de forskellige udgaver hopper og springer.. lige fra 420 til 1000kr.
#105 - Hehe, tak tak, jeg skal gøre mit bedste :P
#107 filmz-Kadann 22 år siden
Nååeh ja ;)
#106 -
Ja, priserne forstår man ikke helt fornuften bag, men ud fra hvad jeg har læst, er den eneste forskel DTS-sporet, ellers er alle udgaver ens.
Jeg mener dog, at der også har været en enkelt udgave ude, hvor der ikke var noget ekstramateriale på overhovedet.
#108 Corgan 22 år siden
Var der ikke et eller andet med en "interactive field-guide" der er på nogen af udgivelserne men ikke på alle?
#109 filmz-Kadann 22 år siden
Det er ikke noget jeg har lagt mærke til, men prøv at lure på DVD compare, det kan være der står noget der.
#110 cyberzed 22 år siden