Jeg proklamerede tidligere (se #56) at jeg aldrig var blevet betoldet, og så bliver man ramt af nemisis. Men man skal jo prøve alle ting én gang (please ikke igen), så jeg fik lige en ekstra regning på små 150 kr, da jeg modtog: American Splendor the Princess Bride: S.E. It's a Wonderful Life fra dvdsoon er der nogen der ved om man kan være sikker på ikke at blive fortoldet, hvis de bare bliver sendt enkeltvis, for det kan vel godt være derfor jeg er sluppet tidligere?
så fandt jeg også lige Takashi Miikes the Happiness of the Katakuris samt Supercop (m/ Jackie, baby)
Steneren... så har jeg bare været heldig de 20 andre gange, for næsten alt jeg har bestilt har vel kostet 100-120 kr. Men når det er prisen for nye filmz, som dårligt er kommet herhjemme endnu, og som koster 200 de første par måneder når de kommer, så kan det vel godt betale sig selvom man bliver snuppet en gang imellem.
Undskyld det var lidt off-topic mht. overskriften.
En seddel der skriftligt beskriver at post danmarks bud ikke er intelligent nok til at putte 3 "breve" der sidder sammen med gummibånd med dvd'er igennem min brevsprække, så jeg nu skal på posthuset og hente dem.
#91 skittlez 22 år siden
American Splendor
the Princess Bride: S.E.
It's a Wonderful Life fra dvdsoon
er der nogen der ved om man kan være sikker på ikke at blive fortoldet, hvis de bare bliver sendt enkeltvis, for det kan vel godt være derfor jeg er sluppet tidligere?
så fandt jeg også lige Takashi Miikes the Happiness of the Katakuris samt Supercop (m/ Jackie, baby)
#92 dyg 22 år siden
#93 nakalay 22 år siden
#94 skittlez 22 år siden
Undskyld det var lidt off-topic mht. overskriften.
#95 HelmerJ 22 år siden
#96 Zelle 22 år siden
#97 HelmerJ 22 år siden
No shit lady! Do I sound like I'm ordering a pizza?
Fede film skulle jeg nok lige hilse at sige
#98 commy 22 år siden
#99 filmz-Kadann 22 år siden
Hey, det lyder som mit postbud. ;)
#100 filmz-Plimmer 22 år siden
Det lyder som mig.