#57 Hehe, havde bestilt den inden jeg så de danske reviews, havde glædet mig til den siden den kom på Toronto film Festival forrige år. Jeg synes rigtigt godt om den, og var godt underholdt hele vejen igennem. Humoren, effekterne og instruktionen holdt. Jeg synes Filmlands anmeldelse er yderst tåbelig, men ellers må man jo mene hvad man vil.
der er ikke udkommet nogen ed wood reg1 speciel edition, men reg2 har været ude et stykke tid, selv om den ikke altid blievr kaldt SE. så vidt jeg kan se er der det samme på de to
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ja, men der er over et halvt år til den kommer, og jeg hungrede efter filmen og den kostede kun en hund. Jeg køber sikkert også Director's Cut når den kommer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#76 Heh, jeg har også samtlige film på listen, så det må være mig de hentyder til. Men, vent... jeg har jo ikke købt dem hos Axel... hvordan kan de vide det. I'm scared!
#71 filmz-Kadann 22 år siden
Mmm.. V, se det holder. :)
#72 skittlez 22 år siden
#73 Morbid 22 år siden
#74 lagoni 22 år siden
#75 MadMartigan 22 år siden
Young Ones + Bottom (Complete Collections)
+
The Score
The Fast And The Furious
The Last Boyscout
The NeverEnding Story
Alt er fra axelmusic
#76 dyg 22 år siden
Egentligt ret sjovt, jeg tog lige en kigger på "Folk der har købt denne har også købt:" listen på axel. Jeg har samtlige film, der står på den liste.
#77 El vez 22 år siden
#78 dyg 22 år siden
#79 filmz-Kadann 22 år siden
#80 skittlez 22 år siden
#76 Heh, jeg har også samtlige film på listen, så det må være mig de hentyder til. Men, vent... jeg har jo ikke købt dem hos Axel... hvordan kan de vide det. I'm scared!