Gravatar

#91 Skobbolop 21 år siden

#88 100,-

#92 inflector 21 år siden

"Hulk" special edition 3 disc box
"Catch me if you Can" 2 disc
"Forrest Gump" 2 disc
"The Ring" amerikansk udgave

Alle region 2
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#93 Corgan 21 år siden

Underligt at folk modtager noget på en helligdag hvor butikker har lukket og posten ikke kommer ud.

;-)

#92:
Hvad er der af ekstra materiale på The Ring?
Gravatar

#94 Captain Vallo 21 år siden

*fnis*
Købte du min aflagte House of the Dead?
Jeg kunne simpelthen ikke bære at ha' den i min samling. I am sorry for your loss...

Så vidt jeg er informeret, så skulle den originale Ringu være på som Easter Egg... Passer det mon?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#95 filmz-psmadsen 21 år siden

#93 jeg forstår heller ikke hvordan folk kan modtage noget fra post dk...
hehe
Gravatar

#96 evermind 21 år siden

#93: For mit vedkommende var der tale om en videoudlejningsbutik med helligdagsåbent. Derfor! ;)

#94: Solgte du den til Videotossen? Den, jeg købte, var en af disse thai-import-film med ufatteligt ringe engelsk transskribering (eksempelvis blev "this will protect you from harm" i underteksten til "this will protect you from home" osv. hehe...) og pludselige skift mellem farve til s/h. Alt dette var dog ikke det værste - snarere det faktum, at den brugte skive virkede perfekt, således at der ingen forløsning var for rædslerne, da den først sad i afspilleren! Okay, jeg kunne da have slukket for den, men var nærmest katatonisk over manglen på nogen som helst forløsende kvaliteter i filmen...!

En af mine venner kommer forbi om et kvarters tid og har insisteret på at gennemleve HotD med mig, så jeg kan se mine dæmoner i øjnene, få det hele på afstand, grine af det. Dette afhænger selvfølgelig kraftigt at mandens efterfølgende evne til psykisk førstehjælp.

Tak Herr Captain, tak...! :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#97 Captain Vallo 21 år siden

Det var min, ja... Og (sørgeligt nok) så jeg den også til ende, af samme grund som dig. MEN KUN ÉN GANG!

Sorry. Back to the topic!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#98 inflector 21 år siden

Har været offline et par dage, derfor jeg har først har fået blæret mig med mine indkøb i dag :)
Har ikke set The Ring endnu og ved derfor heller ikke noget om ekstra materialet. Skal nok melde tilbage når jeg har haft den i afspilleren.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#99 HeavyClaus 21 år siden

The ring indeholder som det eneste ekstra en lille "film" med de fraklippede scener. Og ægget er selve videobåndet! Jeg har hvertfald ikke opsnappet mere ;)
Gravatar

#100 Corgan 21 år siden

#99:
Det var da lidt tyndt. Jeg havde håbet på at der var lidt om hvordan de havde lavet effekterne.

Nå, men idag modtog jeg:

Memories of Murder

A Tale of Two Sisters

Jerry Maguire: Special Edition
(d.v.s. jeg har kun modtaget den almindelige 1 disc udgave, selvom jeg havde bestilt 2 disc udgaven)

Skriv ny kommentar: