E.T. (3 disk) Salvatore Giuliano (Criterion) Scenes From a Marriage (Criterion) - af Bergman The Simpsons: The Complete Second Season The Twilight Samurai Wages of Fear (Criterion) - af Clouzot. Danny Boyle skal til at genindspille den. Eisenstein: The Sound Years (Criterion) - boks m. Alexander Nevsky og Ivan den grusomme del I og II Richard III (Criterion) Diary of a Country Priest (Criterion) - mit første forsøg m. Bresson The Bad and the Beautiful - Vincente Minellis klassiske film om Hollywood Lone Wolf and Cub: The Sword of Vengeance Lone Wolf and Cub: Babycart at the River Styx This is Spinal Tap - den bedste "mockumentary" *overhovedet*! Shogun - hele serien. Yeah, baby! Yesterday Volcano High
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#12: Har lige et par spørgsmål :) -Hvor har du fundet "Lone Wolf And Cub" filmene ? -Har du set den samurai film der hedder "When The Last Sword Is Drawn" ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har købt dem hos dv-depot. Prisen var god, men til gengæld har jeg også måtte vente tre måneder på, at de fik dem hjem. Det er faktisk min hovedårsag til ikke at handle der så meget mere. Efter nytår er de blevet alt for langsomme til at skaffe titler, der bevæger sig udover mainstreamen hjem - og de var jo i forvejen ikke blandt de hurtigste.
Men er der ikke noget med, at du også handler hos depotet? Hvis du skynder dig, så kan du nå at få dem begge. De har dem stadigvæk på lager og nu oven i købet til nedsat pris (ca. 117,50kr) pga. deres forårsudsalg med 20% rabat på udvalgte titler. Jeg kan varmt anbefale dem og glæder mig allerede til, at de næste to i serien frigives til almindelig handel (i øjeblikket kan del 3 og 4 kun købes hos Animeigo selv). Det er ret fedt endeligt at kunne sende min tudsegamle, slidte, pan-and-scan'ede og censurerede vhs-kopi af Shogun Assassin på pension.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht. "When the Last Sword...".
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#11 Corgan 22 år siden
Final Fantasy - 2 disc (100 kr)
#12 filmz-Le Samouraï 22 år siden
E.T. (3 disk)
Salvatore Giuliano (Criterion)
Scenes From a Marriage (Criterion) - af Bergman
The Simpsons: The Complete Second Season
The Twilight Samurai
Wages of Fear (Criterion) - af Clouzot. Danny Boyle skal til at genindspille den.
Eisenstein: The Sound Years (Criterion) - boks m. Alexander Nevsky og Ivan den grusomme del I og II
Richard III (Criterion)
Diary of a Country Priest (Criterion) - mit første forsøg m. Bresson
The Bad and the Beautiful - Vincente Minellis klassiske film om Hollywood
Lone Wolf and Cub: The Sword of Vengeance
Lone Wolf and Cub: Babycart at the River Styx
This is Spinal Tap - den bedste "mockumentary" *overhovedet*!
Shogun - hele serien. Yeah, baby!
Yesterday
Volcano High
#13 davenport 22 år siden
#14 Kalle Ferm 22 år siden
#15 El vez 22 år siden
-Hvor har du fundet "Lone Wolf And Cub" filmene ?
-Har du set den samurai film der hedder "When The Last Sword Is Drawn" ?
#16 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#17 filmz-Kadann 22 år siden
Han sluger.. det er grunden. ;)
#18 filmz-Le Samouraï 22 år siden
Jeg har købt dem hos dv-depot. Prisen var god, men til gengæld har jeg også måtte vente tre måneder på, at de fik dem hjem. Det er faktisk min hovedårsag til ikke at handle der så meget mere. Efter nytår er de blevet alt for langsomme til at skaffe titler, der bevæger sig udover mainstreamen hjem - og de var jo i forvejen ikke blandt de hurtigste.
Men er der ikke noget med, at du også handler hos depotet? Hvis du skynder dig, så kan du nå at få dem begge. De har dem stadigvæk på lager og nu oven i købet til nedsat pris (ca. 117,50kr) pga. deres forårsudsalg med 20% rabat på udvalgte titler. Jeg kan varmt anbefale dem og glæder mig allerede til, at de næste to i serien frigives til almindelig handel (i øjeblikket kan del 3 og 4 kun købes hos Animeigo selv). Det er ret fedt endeligt at kunne sende min tudsegamle, slidte, pan-and-scan'ede og censurerede vhs-kopi af Shogun Assassin på pension.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht. "When the Last Sword...".
#19 El vez 22 år siden
#20 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk