Fra Ezydvd: Bill Bayley: Part Troll BB er kendt fra bl.a. Black books og som der står bag på DVDen:"BB is the funniest bearded, babbling, bug-eyed druid the world have ever seen"
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Langt om længe min ordre fra dvdpacific (afsendt d. 28/12-05!):
Wild Palms The Prodigal Son
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det må siges at være en absurd forsendelsestid. Har selv en ordre undervejs, der indtil videre har været afsted i 28 dage - håber ikke, jeg skal vente endnu en måned..... :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#131 cyberzed 19 år siden
Wallace and Grommit: Curse of the Wererabbit (Special 2disc)
#132 lyspunkt 19 år siden
Coupling series 4
Fra Ezydvd: Bill Bayley: Part Troll BB er kendt fra bl.a. Black books og som der står bag på DVDen:"BB is the funniest bearded, babbling, bug-eyed druid the world have ever seen"
#133 lagoni 19 år siden
#134 filmz-Solevad 19 år siden
The warriors UE
Forrest Gump 2-disc
CD'er:
Aerosmith - Honkin on Bobo
Ben Harper - There will be a light
Alle fra cd-wow
#135 chandler75 19 år siden
Forrest Gump Collector's ed.
Untouchables
Desperate Hours
Adaptation
10 Rillington Place
Terminator 2 Ultimate ed.
Days of Heaven
Broken Flowers
Manchurian Candidate
I alt 132 kr.
#136 filmz-yoshimura 19 år siden
Wild Palms
The Prodigal Son
#137 Yoda 19 år siden
Det må siges at være en absurd forsendelsestid. Har selv en ordre undervejs, der indtil videre har været afsted i 28 dage - håber ikke, jeg skal vente endnu en måned..... :-(
#138 stefsims 19 år siden
Cursed
Walk the Line - 2 disc collectors edition
#139 chronaden 19 år siden
Children of Dune (2 Disc)
Irreversible
total - 58,- :>
#140 evermind 19 år siden
Pusher II (50 kr.)