har lige modtaget en sms fra SkalaFM, hvor de beder om min adresse - jeg har vundet DVD'en "Red Eye" i en sms-konkurrence. Nice :0) det var første gang jeg deltog... måske sku' man købe et skrabelod i dag :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg har jo ikke været på filmz det sidste stykke tid, men har i mellemtiden erhvervet mig følgende:
Mr & Mrs Smith The Descent Cube Blue In The Face Angels in America boka Flatliners Manhunter L.A. Confidential The Last Boyscout Pet Sematary The People Under The Stairs The One
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
de sidste par dage har jeg modtaget fra cdwow.us: The Untouchables Madagascar Sahara 2-disc DTS (R3) Road to Perdition Beverly Hills Cop I - Special Edition Beverly Hills Cop II Beverly Hills Cop III 48 Hours Forrest Gump 2-disc Edition American Band Camp
Og idag modtog jeg en lille fin seddel fra Postdanmark om at min Concept 1 højtaler, fra hifiklubben, var ankommet og jeg kan hente den på posthuset imorgen kl 13. Så mangler jeg egenlig kun nogle ordenlige kabler :)
#141 Spanner 19 år siden
Fra fætter Axel
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#142 wiseguy 19 år siden
Nice :0) det var første gang jeg deltog... måske sku' man købe et skrabelod i dag :o)
#143 davenport 19 år siden
#144 SpielbergFreak 19 år siden
The Contender - Special Edition DTS R1, 50 kr.
#145 pulse83 19 år siden
Drabet til 180 kr.
#146 Captain Vallo 19 år siden
Mr & Mrs Smith
The Descent
Cube
Blue In The Face
Angels in America boka
Flatliners
Manhunter
L.A. Confidential
The Last Boyscout
Pet Sematary
The People Under The Stairs
The One
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#147 Bates 19 år siden
fra PLAY :
X-files - Season 1
X-files - Season 2
Cdwow :
Man Bites Dog (Criterion)
#148 thebigzzz 19 år siden
The Untouchables
Madagascar
Sahara 2-disc DTS (R3)
Road to Perdition
Beverly Hills Cop I - Special Edition
Beverly Hills Cop II
Beverly Hills Cop III
48 Hours
Forrest Gump 2-disc Edition
American Band Camp
Og idag modtog jeg en lille fin seddel fra Postdanmark om at min Concept 1 højtaler, fra hifiklubben, var ankommet og jeg kan hente den på posthuset imorgen kl 13. Så mangler jeg egenlig kun nogle ordenlige kabler :)
#149 davenport 19 år siden
Donnie Brasco
Awakenings
Málena (Kender den ikke men hun er sku for lækker!)
Og nogle flere på vej i posten..
#150 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk