Sopranos sæson 1 - ganske som jeg havde regnet med, er der en fejl på cdons side, hvilket sikkert skyldes at fejlen også er på coveret. Dette er den "gode" R2-udgave, hvor afsnittene er i 16:9 og DD 5.1, modsat den gamle udgave som var i 4:3 og DD 2.0.
Lost S1, R2. Til en overpris på 220kr, bestilt 2 dage inden prisen blev sat ned til 169kr.. Fedt. Alias S1, R2. Ser frem til at prøve kræfter med denne serie.
Med vouchers og sparelink fik jeg følgende fra cdwow:
Collateral The Bridge on the River Kwai A Man Called Horse Breakfast at Tiffany's Once Upon A Time In The West - Special Collector's Edition Along Came a Spider
Samlet pris: 55,-
Nu mangler jeg blot "Deadwood - sæson 1 & 2" - håber også, at de glider igennem!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
En af mine venner fik for 14-dage siden "Once Upon A Time In The West" i amaray, så jeg var også overrasket over at se, at min var en digipack - måske de har begået en fejl?
Edit:
Jeg var lige inde for at se, hvad de skriver om indpakningen, og der står faktisk, at: "Packaging: Plastic Amaray Case" - så det er vidst helt sikkert, at de enten har begået en fejl eller haft en enkelt digipack i overskud - jeg brokker mig ihvertfald ikke ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Dawn of the Dead (2004) Director's Cut (dvs. Unrated!) for en 50,- på Hovedbanegården.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#111 filmz-Kadann 19 år siden
Sopranos sæson 1 - ganske som jeg havde regnet med, er der en fejl på cdons side, hvilket sikkert skyldes at fejlen også er på coveret. Dette er den "gode" R2-udgave, hvor afsnittene er i 16:9 og DD 5.1, modsat den gamle udgave som var i 4:3 og DD 2.0.
#112 ks 19 år siden
Lost S1, R2. Til en overpris på 220kr, bestilt 2 dage inden prisen blev sat ned til 169kr.. Fedt.
Alias S1, R2. Ser frem til at prøve kræfter med denne serie.
#113 filmz-michaell 19 år siden
Chinatown
Once Upon A Time In The West
The Big Sleep
#114 Yoda 19 år siden
Collateral
The Bridge on the River Kwai
A Man Called Horse
Breakfast at Tiffany's
Once Upon A Time In The West - Special Collector's Edition
Along Came a Spider
Samlet pris: 55,-
Nu mangler jeg blot "Deadwood - sæson 1 & 2" - håber også, at de glider igennem!
#115 filmz-michaell 19 år siden
#116 Yoda 19 år siden
Ja!
#117 McPeter 19 år siden
#118 Yoda 19 år siden
En af mine venner fik for 14-dage siden "Once Upon A Time In The West" i amaray, så jeg var også overrasket over at se, at min var en digipack - måske de har begået en fejl?
Edit:
Jeg var lige inde for at se, hvad de skriver om indpakningen, og der står faktisk, at: "Packaging: Plastic Amaray Case" - så det er vidst helt sikkert, at de enten har begået en fejl eller haft en enkelt digipack i overskud - jeg brokker mig ihvertfald ikke ;-)
#119 ks 19 år siden
#120 filmz-yoshimura 19 år siden