Kom hjem fra England igår, og der lå to sedler fra post dk, om pakker jeg kunne hente Mandag. I dag var jeg så nede og få de to pakker som bestod af Munich C.E og Kingdom Of heaven Dir. Cut
jeg sku heller ikke stå i kø, men kan vel sige jeg er ved at være stamkunde på mit lille posthus, så hun kender mig og siger bare mit navn, og så får jeg mine pakker når hun får sedlerne jeg har med 8-)
Se det kalder jeg service hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#121 I det mindste får du sedler :) jeg har nu 2-3 gange været ude for at de bare dumper mine pakker på min trappesten, har besluttet mig for at de får en klage næste gang. Kunne jo være der var nogen der nakkede en limited numbered edition fra min trappesten engang.
#124 det er så træls, har været ude for det engang da jeg ventede på min nye mp3 afspiller, da jeg så på et tidspunkt sku ned med skraldet, så lå pakken satme foran min dør.
jeg får i øvrigt også tit nogle af de andre beboers post, hvorfor kan jeg ik hel fatte, da der står navn og adresse på pakkerne klart og tydeligt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den film glæder jeg mig virkelig til at se, for jeg har kun hørt godt om den, og Robert Downey Jr. (i "Chaplin") og Val Kilmer (i "Heat" og "Tombstone") er nogle af mine foretrukne skuespillere.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#126 Kiss Kiss Bang Bang var en af sidste års helt store positive overraskelser for mit vedkommende. Kanon underholdning!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Lad nu være at have for store forventninger til den. Jeg havde kæmpe forventninger, da jeg kun havde hørt fantastiske ting om den, og blev rimelig skuffet. Men den er da meget sjov og original og Val Kilmer er suveræn i den.
#121 elwood 19 år siden
jeg sku heller ikke stå i kø, men kan vel sige jeg er ved at være stamkunde på mit lille posthus, så hun kender mig og siger bare mit navn, og så får jeg mine pakker når hun får sedlerne jeg har med 8-)
Se det kalder jeg service hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 wiseguy 19 år siden
#123 Captain Vallo 19 år siden
Er begyndt at glæde mig til en lang weekend - Hvis vi snart får vores DVD/anlæg tilbage fra ElGiFuckin'Ganten!!!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#124 cyberzed 19 år siden
#125 elwood 19 år siden
jeg får i øvrigt også tit nogle af de andre beboers post, hvorfor kan jeg ik hel fatte, da der står navn og adresse på pakkerne klart og tydeligt.
#126 filmz-jackjazz 19 år siden
Kiss Kiss Bang Bang i denne udgave til kr. 199,95.
Den film glæder jeg mig virkelig til at se, for jeg har kun hørt godt om den, og Robert Downey Jr. (i "Chaplin") og Val Kilmer (i "Heat" og "Tombstone") er nogle af mine foretrukne skuespillere.
//JackJazz
#127 Corgan 19 år siden
I anledningen af min fødselsdag igår modtog jeg bl.a. et gavekort til Fona samt Tool's nye cd. Den er fed.
#128 filmz-yoshimura 19 år siden
#129 elwood 19 år siden
Og jeg følte mig underholdt fra start til slut, hele den måde de bruger Voice over på er så godt fundet på.
Glæd dig til en af år 2005's største overraskelse
#130 pulse83 19 år siden