Thanks. Oldboy LE er ok lækker. Ikke et must når man ejer UE eller Tartan i forvejen. Som jeg kan se er det blot Tartan udgaven de har kopieret og så lagt danske subs på. Der er dog et ekstra interview som er exclusive til denne udgave. Dette interview er dog kun tekstet på svensk. Coveret er et metal-cover, lignende det på den danske "Der Untergang" LE og den engelske "The Duel". Der er svensk tekst på bagsiden og en lille smule på fronten. Jeg købte den (påtrods af at jeg ejer Starmax' første SE udgave) da jeg ønskede subs på de 3 kommentarspor samt på ekstra materialet... og så er det dejligt med danske subs på hovedfilmen, når man skal introducere den for "Oldboy-virgins". :-)
Total, mand! Jeg er jo bare mega god til svensk! ;-)
Det minder mig om at jeg en dag på arbejdet kom til at fortælle at jeg ikke var særlig god til at forstå hverken svensk eller norsk... og havde endda svært ved at skelne imellem dem, hvorefter jeg pegede på den reklame vi var ved at lave og sagde: "jeg kan f.eks. ikke høre om det er svensk de taler i den reklamefilm... eller om det er norsk". Min chef svarede derefter "øøhh... det er altså finsk der bliver talt i den reklame". Do'h! Nå ja, så er der da endnu et sprog jeg ikke kan finde ud af.
#141 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Så det skal nok blive spændende midt i alt den mainsteam og remakes Hollywood fylder os med for tide :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#142 filmz-Bruce 19 år siden
#143 dyg 19 år siden
Lost Season 1
#144 Bates 19 år siden
Lost - Season 1 fra cdon :)
#145 Yoda 19 år siden
"Desperate Housewives - Season 1"
#146 Corgan 19 år siden
#139:
Thanks. Oldboy LE er ok lækker. Ikke et must når man ejer UE eller Tartan i forvejen. Som jeg kan se er det blot Tartan udgaven de har kopieret og så lagt danske subs på. Der er dog et ekstra interview som er exclusive til denne udgave. Dette interview er dog kun tekstet på svensk.
Coveret er et metal-cover, lignende det på den danske "Der Untergang" LE og den engelske "The Duel". Der er svensk tekst på bagsiden og en lille smule på fronten. Jeg købte den (påtrods af at jeg ejer Starmax' første SE udgave) da jeg ønskede subs på de 3 kommentarspor samt på ekstra materialet... og så er det dejligt med danske subs på hovedfilmen, når man skal introducere den for "Oldboy-virgins". :-)
#140:
Jeg bliver aldrig lige så gammel som dig. :-D
#147 filmz-michaell 19 år siden
Oldboy Limited 2-disc tinbox
#148 El vez 19 år siden
Hehe svenske tekster, det er jo lige dig, Corgan! :p
#149 McPeter 19 år siden
#150 Corgan 19 år siden
#148:
Total, mand! Jeg er jo bare mega god til svensk! ;-)
Det minder mig om at jeg en dag på arbejdet kom til at fortælle at jeg ikke var særlig god til at forstå hverken svensk eller norsk... og havde endda svært ved at skelne imellem dem, hvorefter jeg pegede på den reklame vi var ved at lave og sagde: "jeg kan f.eks. ikke høre om det er svensk de taler i den reklamefilm... eller om det er norsk". Min chef svarede derefter "øøhh... det er altså finsk der bliver talt i den reklame". Do'h! Nå ja, så er der da endnu et sprog jeg ikke kan finde ud af.