"Return of the Living Dead" (84,95 - Club Raccoon, Axel Music) - good, messy zombie fun! :D
Skulle også have modtaget en 3-skive udgave af Dario Argentos "Suspiria" (199,95 - Club Raccoon, Axel Music), men jeg sov, da postbudet bankede på, og forsendelsen har åbenbart været for stor til at komme i postkassen, så jeg må pænt liste ned på posthuset på tirsdag. Nå, så har jeg da noget at glæde mig til...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#23 - Den, Suspiria, må du lige fortælle mig om, når du får den set. Jeg venter selv på lidt Argento action, hvilket jeg efterhånden har gjort pænt længe, men Deep Red (/Profondo Rosso) er åbenbart ikke lige til at få fat i.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#24: Aftale - hvis du samtidig lover at informere mig om "Deep Red", når du får set den. :) Netop den og så "Suspiria" bliver (så vidt jeg ved) betragtet som mandens hovedværker, så jeg er selvfølgelig nysgerrig og spændt...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
dv-depot (handler ikke der igen): -Panic Room, SE. -Irreversible -The Ten Commandments, SE. -Lone Wolf And Cub, Baby Cart At The River Styx (Tak for tippet, Le Samurai :) -Lone Wolf And Cub, Sword Of Vengeance
cd-wow: -Queen, Live At Wembley -Silence Of The Lambs, SE. -Running Man, SE. -Brazil, Criterion Collection
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#21 El vez 21 år siden
#22 filmz-Kadann 21 år siden
Benny & Joon R1
#23 evermind 21 år siden
Skulle også have modtaget en 3-skive udgave af Dario Argentos "Suspiria" (199,95 - Club Raccoon, Axel Music), men jeg sov, da postbudet bankede på, og forsendelsen har åbenbart været for stor til at komme i postkassen, så jeg må pænt liste ned på posthuset på tirsdag. Nå, så har jeg da noget at glæde mig til...
#24 dyg 21 år siden
#25 evermind 21 år siden
#26 evermind 21 år siden
#27 dyg 21 år siden
#28 evermind 21 år siden
#29 El vez 21 år siden
dv-depot (handler ikke der igen):
-Panic Room, SE.
-Irreversible
-The Ten Commandments, SE.
-Lone Wolf And Cub, Baby Cart At The River Styx (Tak for tippet, Le Samurai :)
-Lone Wolf And Cub, Sword Of Vengeance
cd-wow:
-Queen, Live At Wembley
-Silence Of The Lambs, SE.
-Running Man, SE.
-Brazil, Criterion Collection
#30 Morbid 21 år siden
- Fargo
- Heat
- Dead Man Walking
- Lost Highway
- Gangs of New York