Hvad er der galt i at bruge mange penge på en udgivelse. Før i tiden gav vi slet 300 - 400 for en standard/normal udgave på LaserDisc og op imod 1000 for en Special Edition fx den udgave der er ude af Nightmare Before X-mas kostede i sin tid kun den sølle sum af 1000 kr hos Laserdisken, men jeg var da i 7nde himmel dag jeg første gang kunne nyde den hjemme og alle de spændende ekstra features.
mit indlæg var egentlig bare for sjov, siden han nu selv skrev at han vidste han var 'bindegal' :) Men at ville give 2000 for den udgivelse er måske lidt overdrevet... Nu køber jeg også sjældent selv film til over 150 kr, jeg er for nærig og venter derfor gerne et år eller to (eller satser på at få dem i julegave/fødselsdagsgave) til de bliver billigere
Nå, er der ellers nogen der har modtaget noget interessant i dag?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har købt den i laserdisken for 499kr (de har den på lager (den koster det samme hos Axelmusic), og tro mig, den ar alle pengene hver. En fed detalje er, at der er dobbeltbund i kufferten. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
1492 Boondock Saints Deer Hunter Forrest Gump Full Metal Jacket Gangs of new York The Ninth Gate Fear and Loathing in Las Vegas (Criterion) Saving Privat Ryan (DTS) The Thing
#71 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#72 filt 21 år siden
#73 lagoni 21 år siden
Nu køber jeg også sjældent selv film til over 150 kr, jeg er for nærig og venter derfor gerne et år eller to (eller satser på at få dem i julegave/fødselsdagsgave) til de bliver billigere
Nå, er der ellers nogen der har modtaget noget interessant i dag?
#74 Scherlund 21 år siden
#75 filt 21 år siden
#76 lagoni 21 år siden
#77 filt 21 år siden
#78 chronaden 21 år siden
1492
Boondock Saints
Deer Hunter
Forrest Gump
Full Metal Jacket
Gangs of new York
The Ninth Gate
Fear and Loathing in Las Vegas (Criterion)
Saving Privat Ryan (DTS)
The Thing
#79 chronaden 21 år siden
Brazil, Criterion Collection
#80 chronaden 21 år siden
jeg kan ik få lov at skrive det jeg vil?
prøver igen:
Brazil, Criterion Collection
hvad gav du for den, og hvor købte du?