Gravatar

#81 dyg 21 år siden

#80 - Som han skrev købte han den ved cd-wow, og der koster den lige nu £29.99. (Jeg gav i sin tid over 500kr for den :( Men den var nu pengene værd alligevel

#65 - Schindler.. Hvad er forskellen på den version du har købt, og denne, man kan købe til 165kr ved dvdsoon?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 SpielbergFreak 21 år siden

Den du har vist, er den amerikanske udgave. Og den kan du næppe få for 165kr.
Gravatar

#83 El vez 21 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#84 dyg 21 år siden

Hov ja, sorry, forkert url jeg smed der. El vez fandt den rigtige. Jeg undskylder igen.

Og hvad er forskellen på Gift Settet og den du havde købt (Limited Edition).
Gravatar

#85 Kalle Ferm 21 år siden

Er der porto på den side der El Vez? Og hvad med told?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#86 El vez 21 år siden

Ingen anelse, har aldrig handlet der.. Det var NayZe der startede!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#87 dyg 21 år siden

Det har jeg aldrig sagt!

#85 - De tilbyder gratis fragt til hele verden, og hvis de har varen hjemme, så tager leveringen lidt under en uge. Jeg har købt 5 film ved DVDSoon, og de to af dem kom jeg til at betale told for. Så ja, der kommer desværre lige lidt ekstra oven i hatten, men det er stadigvæk meget billigt efter min mening.
Gravatar

#88 Kalle Ferm 21 år siden

OK, tak for det. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#89 SpielbergFreak 21 år siden

Begge udgaver indeholder limited senitype, photobook og CD soundtrack. Og selvfølgelig er begge i DTS og med det samme ekstramateriale.

Det er bare det at region 1 boxen er en plexiglas box. Der skal intet til før det bliver ridset eller flækker/revner. Inde i plexiboxen sidder der 6 metal "knager", som selve papboxen (som indenholder filmen og alt det andet halløj) hænger på. De "knager" er limet på og sidder ikke særlig godt fast, og hvis der skal hænge en papbox med film, bog og CD på, så bliver det hurtigt noget skrøbeligt møg!
(Jeg taler af erfaring har både haft bestilt den fra Axel og Amazon, de var begge FUCKED! Så de røg tilbage og så fik jeg heldigveis nys om R2 udgaven, som er langt federe!)

Derimod er region 2 boxen mere simpel (jeg ved at den engelske og danske er identiske).

Det hele kommer i en sort papæske, hvor det ligger pænt nede i, hvor det ikke kan gå i stykker. Den minder meget om E.T 4-disc boxsettet fra region 1.

En ekstra bonus ved region 2 udgaven er, at filmen er opdelt på to disk. Men på R1 udgaven er det en "flipper" disk med en del af filmen, på hver sin side.

Og så er det selvfølgelig danske tekster på R2 udgaven.

Begge er limited udgaver, og skal erhverves i en fart!!! GUF kæden i Danmark har f.eks kun kunne skaffe 4 eksemplare!
Gravatar

#90 dyg 21 år siden

Takker

Skriv ny kommentar: