Gravatar

#131 pulse83 18 år siden

Fra Amazon.com:

Terminator 2 (Blu-Ray)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#132 tiny 18 år siden

Brokeback Mountain
Endelig fik jeg denne fantastiske film hjem til samlingen :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#133 evermind 18 år siden

Jeg så den i går aftes og må sige, at jeg var imponeret over, hvordan de 3 timer gled forbi.

For at gøre det kort: Der var et godt pace i filmen, en medrivende historie, gode personskildringer, fine skuespillerkræfter (Orlando Bloom virkede eksempelvis mere moden med denne rolle, end jeg hidtil har oplevet ham), masser af øjeguf ... alt i alt har Ridley Scott med KoH begået en fremragende film, som virkelig formåede at opsluge både kæresten og jeg, mens den varede!

Måske ikke den mest dybdegående vurdering, men det må jeg undskylde med, at selv om feberen er borte, er mit hoved stadig træt ovenpå influenzaen. Forhåbentlig fremgår det, at jeg er yderst tilfreds med min nyerhvervelse ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#134 filmz-Bruce 18 år siden

#133 Godt at høre, at I synes om den! Ellers havde du også stået til tæsk ;) Fortsat god bedring!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#135 filmz-yoshimura 18 år siden

Et datakort fra 3, så jeg også kan bestille dvd'er på nettet, mens jeg kører i tog frem og tilbage til arbejdet (og så er det tilmed chefen, der betaler!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#136 mini_jette 18 år siden

Miracles - The complete series...!

-fald over den ved et tilfælde og måtte da lige tjekke den (og når den samlede pris inkl. forsendelse fra GB kun lige sniger sig op over 100 dask, så synes jeg selv det er et godt køb - inden jeg har set den vel og mærke..)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#137 filt 18 år siden

Modtog:

Pan's Labyrinth (Korean Limited Edition)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#138 Bates 18 år siden

#137 - Argh! Jeg har ikke modtaget min endnu!! Det var dog utroligt! Den blev sendt d. 19.2.
Gravatar

#139 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 133 Godt du/I ikke blev skuffet - fortsat god bedring og healende tanker fra os til dig :)

# 137 Grrrrrr Min må også gerne snart dukke op :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#140 filt 18 år siden

#138 - #139, min er fra yesasia, ved ikke hvor I har bestilt fra.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: