Modtog samtidig en enkelt DVD fra filmklubben Home (én, som jeg selvfølgelig fuldstændig havde glemt, jeg havde bestilt, og som jeg derfor har købt i mellemtiden):
Liverpool Football Club - Champions of Europe 2005!
Og desuden tror jeg endnu en pakke fra play er snuppet i tolden. Den (x-files sæson 9) blev afsendt den 15/4 sammen med sæson 8. Og 8'eren kom i starten af ugen :(
[edit] Lige et spørgsmål: Kan jeg vælge at afvise at modtage pakken, så den bliver sendt tilbage til play? Altså sådan at jeg undgår at betale told, og jeg får mine penge tilbage fra play, så jeg kan købe den igen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#141 dyg 19 år siden
#142 filmz-Bruce 19 år siden
#143 filmz-ataris 19 år siden
#144 filt 19 år siden
#145 filmz-ataris 19 år siden
Jeg fik selv købt den koreanske Infernal Affairs boks, da axel havde den til 250 kr. :)
#146 elwood 19 år siden
Anyway det blev til Get Shorty S.E og Ferris Bueller's day off: Bueller... Bueller... Edition 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 filmz-jackjazz 19 år siden
£ 6.99 - Italian Job Boxset
£ 15.99 - Planet of the Apes - Special Edition (6 Disc set)
£ 4.99 - The Untouchables: Collector's edition (den findes ikke længere på CD-WOW's hjemmeside, men der er tale om denne version)
Modtog samtidig en enkelt DVD fra filmklubben Home (én, som jeg selvfølgelig fuldstændig havde glemt, jeg havde bestilt, og som jeg derfor har købt i mellemtiden):
Kr. 99,95 - Narnia (denne version)
//JackJazz
#148 Bobby Singer 19 år siden
#149 dyg 19 år siden
Liverpool Football Club - Champions of Europe 2005!
Og desuden tror jeg endnu en pakke fra play er snuppet i tolden. Den (x-files sæson 9) blev afsendt den 15/4 sammen med sæson 8. Og 8'eren kom i starten af ugen :(
[edit]
Lige et spørgsmål:
Kan jeg vælge at afvise at modtage pakken, så den bliver sendt tilbage til play? Altså sådan at jeg undgår at betale told, og jeg får mine penge tilbage fra play, så jeg kan købe den igen?
#150 bobber 19 år siden
Infernal Affairs (Tartan)