Gravatar

#141 dyg 19 år siden

1 stk Konica Minolta Dynax 5D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#142 filmz-Bruce 19 år siden

#140 Good deal :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#143 filmz-ataris 19 år siden

#135 - Lækkert. Hvilket land kommer boksen fra?
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#144 filt 19 år siden

#143, Hong Kong, men fik min sendt fra Singapore. Boksens "normalpris" på eBay er 1000$, men fik en i Singapore til at nappe en til mig for 55£. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#145 filmz-ataris 19 år siden

#144 - Nåja, den har jeg set før - den ser ganske lækker ud. Også en rigtig god pris du fik den for! :)

Jeg fik selv købt den koreanske Infernal Affairs boks, da axel havde den til 250 kr. :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#146 elwood 19 år siden

Var lige forbi TP i århus, og jeg kunne ikke forlade butikken tomhændet, tror ikke jeg er den eneste der har det sådan hehe.

Anyway det blev til Get Shorty S.E og Ferris Bueller's day off: Bueller... Bueller... Edition 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#147 filmz-jackjazz 19 år siden

Modtog flere pakker fra CD-WOW idag (det er en lækker ting, at de sendes hver for sig, så de bliver bragt ud med den almindelige post):

£ 6.99 - Italian Job Boxset
£ 15.99 - Planet of the Apes - Special Edition (6 Disc set)
£ 4.99 - The Untouchables: Collector's edition (den findes ikke længere på CD-WOW's hjemmeside, men der er tale om denne version)

Modtog samtidig en enkelt DVD fra filmklubben Home (én, som jeg selvfølgelig fuldstændig havde glemt, jeg havde bestilt, og som jeg derfor har købt i mellemtiden):

Kr. 99,95 - Narnia (denne version)

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#148 Bobby Singer 19 år siden

The simpsons sæson 3
Idjit
Gravatar

#149 dyg 19 år siden

Fra cd-wow:

Liverpool Football Club - Champions of Europe 2005!

Og desuden tror jeg endnu en pakke fra play er snuppet i tolden. Den (x-files sæson 9) blev afsendt den 15/4 sammen med sæson 8. Og 8'eren kom i starten af ugen :(

[edit]
Lige et spørgsmål:
Kan jeg vælge at afvise at modtage pakken, så den bliver sendt tilbage til play? Altså sådan at jeg undgår at betale told, og jeg får mine penge tilbage fra play, så jeg kan købe den igen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#150 bobber 19 år siden

Smuttede lige ind og købte

Infernal Affairs (Tartan)
Don't Panic

Skriv ny kommentar: