Jeg faldt for fristelsen og tog et tilbud, som Home Filmclub tilsendte mig, så idag modtog jeg: *Harry Potter 4 (2-disc) *Broken Flowers *King Kong (2-disc) *Crocodile Dundee Box (1+2)
...for kr. 208,20
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe - DVD Region 3 (som ikke findes i dvd-profiler???) Antz - DVD Region 2 Corpse Bride - DVD Region 3 Shrek 1 & 2 (Svensk) - DVD Region 2 A History Of Violence - DVD Region 2
Fra onkel Axel
AXEL DISNEY PACK (INCREDIBLES / FINDING NEMO / TOY STORY 2) MATCHSTICK MEN
#25 - mht. profiler, så går jeg ud fra du har valgt at opdatere listen før du ville skrive den ind? Og ellers så bare vent et par uger. Jeg plejer at oprette en midlertidig post indtil den pågældende DVD bliver tastet ind... Har alligevel ikke registreret mig til at kunne uploade og så ville det da være dumt at indtaste det hele selv... :-)
Endelig - endelig - endelig kom min Serenity fra cd-wow i en 2 disc limited edition. Puh, det har været hårdt, at vente på den. Først var den forsinket pga leverandøren og derefter kom påsken. Og så lige, når man havde fået lidt af et crush på Capt. Reynolds...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Kom lige forbi Fona på den lokale gågade og kunne ikke stå for deres "2 for 1"-tilbud, så jeg købte: * Monsters, Inc. * Bambi * Dinosaur * Finding nemo for i alt 400 kr.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#21 chronaden 19 år siden
Harry Potter and the Goblet of Fire R3
#22 filmz-Bruce 19 år siden
#23 McPeter 19 år siden
#24 filmz-jackjazz 19 år siden
*Harry Potter 4 (2-disc)
*Broken Flowers
*King Kong (2-disc)
*Crocodile Dundee Box (1+2)
...for kr. 208,20
//JackJazz
#25 MadMartigan 19 år siden
The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe - DVD Region 3 (som ikke findes i dvd-profiler???)
Antz - DVD Region 2
Corpse Bride - DVD Region 3
Shrek 1 & 2 (Svensk) - DVD Region 2
A History Of Violence - DVD Region 2
Fra onkel Axel
AXEL DISNEY PACK (INCREDIBLES / FINDING NEMO / TOY STORY 2)
MATCHSTICK MEN
#26 McPeter 19 år siden
#27 tiny 19 år siden
#28 lyspunkt 19 år siden
Das Boot uncut kr.50
Blade kr.50
Judge Dredd kr.25
#29 El vez 19 år siden
#30 filmz-jackjazz 19 år siden
* Monsters, Inc.
* Bambi
* Dinosaur