Tusind tak for din deltagelse i ekstrabladet.dk's konkurrencer. Du er den heldige vinder af 'Gæt en kavalergang'-konkurrencen. Du har vundet 2 biobilletter til 'Basic Instinct 2'.
hæ hæ hvor bli'r konen stolt af mig ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Endnu engang en bunke film, som skulle opgraderes fra VHS til DVD...
//JackJazz
P.s.: Der manglede forøvrigt én i pakken, nemlig "Fargo", så nu må jeg skrive, og se, hvad der sker...
P.p.s.: Når man har flere film undrvejs, hvorfor er det så altid de mindst interessante, som dukker først op? Er det en form for lov blandt filmnørder?
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#191 filmz-Kadann 19 år siden
Fræk indpakning!
#192 wiseguy 19 år siden
Tusind tak for din deltagelse i ekstrabladet.dk's konkurrencer. Du er den heldige vinder af 'Gæt en kavalergang'-konkurrencen.
Du har vundet 2 biobilletter til 'Basic Instinct 2'.
hæ hæ hvor bli'r konen stolt af mig ;o)
#193 Yoda 19 år siden
En rigtig lækkerhedsudgave!
#194 filmz-Bruce 19 år siden
#195 filmz-Kadann 19 år siden
Hahaha! Smukt!
#196 filmz-jackjazz 19 år siden
Det er jo bare typisk. Hvornår lærer jeg at følge ordentligt med, inden jeg bestiller - Den udgave MÅ man jo bare eje...
Og, sørme om ikke posten lige kom forbi med en pakke fra Moviezoo (denne gang er priserne MED moms):
59,95 Scream 1
59,95 Scream 2
49,95 Scream 3
99,95 Goodfellas SE
Endnu engang en bunke film, som skulle opgraderes fra VHS til DVD...
//JackJazz
P.s.: Der manglede forøvrigt én i pakken, nemlig "Fargo", så nu må jeg skrive, og se, hvad der sker...
P.p.s.: Når man har flere film undrvejs, hvorfor er det så altid de mindst interessante, som dukker først op? Er det en form for lov blandt filmnørder?
#197 McPeter 19 år siden
#198 stefsims 19 år siden
Strings
Kids
Dødbringende våben 1-4 boka
#199 filmz-sparrowed 19 år siden
http://filmz.dk/forum/item/19360/#first