Ja, det er den tyske - dvs indpakningen. Disc'ne er de samme som den australske udgave ifølge en indlagt seddel fra 'Das Team von Universal Pictures Germany'. Det er en almindelig æske med slip-case (tror jeg det hedder) uden om - i blå. Alt tekst er på tysk: "Serenity - Flucht in die neue Welten" Det er ikke optimalt, men med sparelink og voucher blev den ret billig :)
#36 2-disc versionen af The Day After Tomorrow indeholder en suveræn dokumentar om miljøets tilstand og hvordan det ser ud, hvis vi bliver ved med at leve som vi gør. Meget opsigtsvækkende.
L'Appartement fra Marketplace hos Amazon.fr, men i en forpulet skodudgave! Ingen DTS, ingen tekster, men taget i r.... af en franskmand. Nu kører jeg hele vejen hos Amazon og bliver ved med at maile dem, indtil de sender en korrekt version.
MERDE!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 tiny 19 år siden
Ja, det er den tyske - dvs indpakningen. Disc'ne er de samme som den australske udgave ifølge en indlagt seddel fra 'Das Team von Universal Pictures Germany'. Det er en almindelig æske med slip-case (tror jeg det hedder) uden om - i blå. Alt tekst er på tysk: "Serenity - Flucht in die neue Welten" Det er ikke optimalt, men med sparelink og voucher blev den ret billig :)
Link: http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
#33 Yoda 19 år siden
Titanic - lækkerhedsudgaven til 99,-
#34 filmz-michaell 19 år siden
#35 pulse83 19 år siden
Bloodsport til 49 kr.
Dødbringende Våben Box til 169 kr.
#36 filmz-jackjazz 19 år siden
099,- Anaconda & Anacondas (ved godt 2'eren er elendig, men 1'eren kunne jeg faktisk meget godt lide)
099,- The Day after Tomorrow (burde man have bestilt 2-disk-versionen?)
029,- Delta Kliken (den manglede i samlingen)
279,- Godfather DVD-kollektion (endelig fik jeg udskiftet VHS-båndene)
099,- The Perfect Storm (købt pga. effekterne og det (forhåbentligt) gode lydspor)
//JackJazz
#37 McPeter 19 år siden
"When you can't breathe - you can't scream"...
Lyder lidt som en undertitel til Langt Ned i Halsen 832... ;-)
#38 pulse83 19 år siden
#39 filmz-Bruce 19 år siden
MERDE!
#40 filmz-ataris 19 år siden