# 39 Dagn ... Merde ... SXXXX ... Surt show for dig, så må du jo smutte i TP og købe den amerikanske udgave aka Wicker Park at trøste dig med ;o( ... men det bliver altså uden dejlige Monica ;)
# 41 Enig !
Jeg selv ... tja jeg modtog lidt soundtracks i gave:
Diverse - Party of Five Diverse - That Thing You Do Rachel Portman - Benny & Joon Danny Elfman - Batman
Type O Negative - Symphony for the Devil Black Crowes - Freak'n'Roll ... Into the Fog
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
10: Så er det tid til fluepuleri: Den hedder bare 'Honeymoon in Vegas', ikke 'LAS Vegas'. På dansk kaldtes den 'Honeymoon i Las Vegas'. Du blander den danske og den amerikanske titel sammen.
#41 filt 19 år siden
#42 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 41 Enig !
Jeg selv ... tja jeg modtog lidt soundtracks i gave:
Diverse - Party of Five
Diverse - That Thing You Do
Rachel Portman - Benny & Joon
Danny Elfman - Batman
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#43 Slettet Bruger [2408842913] 19 år siden
#44 filmz-yoshimura 19 år siden
Type O Negative - Symphony for the Devil
Black Crowes - Freak'n'Roll ... Into the Fog
#45 filmz-Kadann 19 år siden
Ohh.. Type O! Peter Steele er for vild. ;)
#46 filmz-yoshimura 19 år siden
#47 filmz-jackjazz 19 år siden
* "A History of Violence" til kr. 39,80.
//JackJazz
#48 19 år siden
10: Så er det tid til fluepuleri: Den hedder bare 'Honeymoon in Vegas', ikke 'LAS Vegas'. På dansk kaldtes den 'Honeymoon i Las Vegas'. Du blander den danske og den amerikanske titel sammen.
#49 Scherlund 19 år siden
Liverpool Football Club: Champions of Europe 2005 til ca. 11kr.
Måtte eje den til den pris. Ufattelig nok var den at finde i DVD Profiler.
#50 lagoni 19 år siden