Gravatar

#71 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 70 Den er jeg med på, så den er lige røget i indkøbskurven ;)

BTW Bruce - jeg har lige blevet tilbudt "Return to Cold Mauntain" og "A Very Long Engagement" begge i 2 disc region 2 udgaver (Fra England) til 110 kr ialt og så vil jeg hører om DTS sporet på "A Very Long Engagement" er væsentlig bedre på den franske du har eller om jeg skal slå til på dette gode tilbud ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#72 MuManden 19 år siden

Jeg har dælme modtaget 6 film idag.

War of the worlds(2 disk) £5.99 fra cd-wow

The Butterfly Effect(2 disk) 70,-
Guns'n Roses - Live from Tokyo 92(2 disk) 50,-
Man on the moon 50,-
Ti fod under 50,-
King Kong (1933) 50,-
Alle fra TP.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#73 filmz-Bruce 19 år siden

#71 Jeg har lige checket på DVDTimes.

DVD Presentation

Personally, I was slightly disappointed by the visual presentation. It's in its correct aspect ratio of 2.39:1, and is anamorphically enhanced, but it lacks the level of detail I was hoping for. Like many Warner and New Line titles, it seems over-filtered (fine detail is hard to come by, and grain is all but non-existant) and also has some noticeable edge enhancement, continually visible on the borders between the letterboxing and the picture area, and on the outlines of the actors' heads. That said, in all other areas the transfer is faultless, with excellent encoding and a beautiful reproduction of the colours.

The only audio track provided (in addition to the commentary) is a French Dolby Digital 5.1 mix which, while good, is not everything that it could be. While the rears are heard from time to time, they are used sparingly, and it does seem that a number of excellent opportunities to put them to excellent use, such as the various battle scenes, have been squandered. More troubling, however, is that the sound overall has a slightly tinny quality to it, something which is most noticeable in the dialogue: it's perfectly clear and easy to understand, but it lacks depth and bass.

Jeg har ikke hørt det franske 5.1 lydspor, men det skulle uanset ovenstående, være ret godt! Men jeg kan GARANTERE for, at det franske lydspor i DTS i den grad sparker r.. især i slagscenerne.

Med rabat kan den fåes på CDWOW til £15.99, hos Amazon.fr til 13 euro og hos Amazon.fr marketplace til 10 euro.

Puha...men jeg vil ikke råde :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#74 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 73 - Måske skulle jeg slå til, for hvad siger du så til at vi laver en test i din hjemmebif ??? ... for dels vil 110 stadig være billigt for Cold Mautain og jeg skulle jo nok lunne komme af med den anden igen til en 50 kr herinde eller på Qxl ;)

Gravatar

#75 filmz-CAADK 19 år siden

#72 Gider du lige fortælle mig om den Guns 'n' Roses er noget værd?? fik at vide at den var dårlig fordi axl ikke havde noget stemme tilbage da det var på slutningen af deres tour at de spillede i Tokyo.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#76 chronaden 19 år siden

modtog lige king kong 2005 fra cdwow til billige penge via en herlig voucer ;)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#77 filmz-Bruce 19 år siden

#74 Det gør vi da bare :)

Iøvrigt kan du få Cold Mountain med DTS til £8.99 hos CDWOW og derfra kan du fratrække £2, hvis du bruger dette link
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#78 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 77 Takker - Begge er hemed bestilt :)

Gravatar

#79 thebigzzz 19 år siden

Sidst var det min Seinfeld samling jeg opdaterede, nu er det tid til en cheers update (jeg har ellers trukket den et stykke tid for at få den på R2UK. Da den indeholdte danske tekster, som de gamle fortrækker når de skal gense deres gamle favorit serie, men jeg har ikke fået øje på dem nogen steder :S ):
DVDpacific:
Cheers - Sæson 5 R1
Cheers - Sæson 6 R1
The Waterboy R1
Billy Madison R1

Play.Com:
Fierce Creatures
Gravatar

#80 Captain Vallo 19 år siden

Har lige forøget samlingen med:
The Station Agent
If there was a god