Gravatar

#81 filmz-Munk 19 år siden

Var i Bilka og handle og snuppede Naked Gun Bokssættet med for en 100kr..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#82 filmz-yoshimura 19 år siden

Var i går så heldig at finde

Katatonia - The Black Sessions m. 16-track live dvd

i FONA 2000.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#83 filmz-michaell 19 år siden

Fra Amazon.de:

Oldboy Soundtrack
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#84 filmz-Bruce 19 år siden

#83 Godt valg :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#85 tiny 19 år siden

Jeg var igang med at bestille varer til en ven med min Moviezoo rabat. Så kom jeg lige til at bestille Alias, sæson 1 til mig selv. Bestilt lørdag aften, modtaget i dag tirsdag. Det kan man da kalde hurtig levering :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#86 filmz-michaell 19 år siden

#84 Tak ;) det er uden tvivl det bedste soundtrack jeg har hørt længe!! Og det er jo perfekt siden Oldboy er den bedste film jeg har set længe!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#87 filmz-Bruce 19 år siden

#86 Jeg er ikke helt uenig med dig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#88 Yoda 19 år siden

Overvejer selv at investere i "Alias". Lad mig vide, hvad du synes om serien, når du får begyndt på den. Men det bliver nok svært for den at leve op til suset fra "Firefly" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#89 tiny 19 år siden

# 88

Jeg har fulgt lidt med i Alias, når den har været vist på tv. Så jeg ved, hvad jeg går ind til :) Jeg har været begejstret for det, jeg har set. Så den har længe stået på min DVD-ønskeliste. Og så er den jo temmelig billig i øjeblikket: 180 kr for hver af de tre første sæsoner. Jeg får som sagt 10 % rabat og når jeg nu alligevel var igang med at bestille.... Men betaler jo det samme i fragt uanset hvor meget, man bestiller.

Men det er rigtigt, der er et lille tomrum efter tiden med Firefly og Serenity... ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#90 filmz-jackjazz 19 år siden

Var lige inde i Føtex idag, for at kontrollere, om min lokale afdeling havde de omtalte Criterion-film. det havde de ikke, men til gengæld kom jeg til at købe Narnia-filmen (til fuld overpris).

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: