Er lige kommet hjem fra påskeferie og der lå en blandet landhandel (de fleste fra wow):
2 x Jaws S.E. (en fra wow og en fra play) Once Upon a Time in the West Enemy at the Gates A Few Good Men Clueless The Godfather (2'eren og 3'eren er ikke dukket op endnu) og Romeo + Julie fra Axel - dog IKKE S.E. udgaven, som ellers er den jeg har bestilt... :-(
Har dog stadig ikke modtaget Sin City S.E. selvom de ellers har trukket pengene for flere uger siden - er der andre der har modtaget den fra wow?
Fra Post Danmark: En nota om, at jeg skal give 128 kroner for at hente min Friends Complete Season 10 på posthuset >:(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#171 filmz-sparrowed 19 år siden
Det var nu filmen Brother, spørgsmålet var rettet mod :-)
Merchant Of Venice, er jeg klar over, at den er på engelsk.
#172 filmz-Bruce 19 år siden
#173 wiseguy 19 år siden
The Amityville Horror (2005) £1,99
Footloose £0,99
House of Wax £1,99
#174 McPeter 19 år siden
2 x Jaws S.E. (en fra wow og en fra play)
Once Upon a Time in the West
Enemy at the Gates
A Few Good Men
Clueless
The Godfather (2'eren og 3'eren er ikke dukket op endnu)
og Romeo + Julie fra Axel - dog IKKE S.E. udgaven, som ellers er den jeg har bestilt... :-(
Har dog stadig ikke modtaget Sin City S.E. selvom de ellers har trukket pengene for flere uger siden - er der andre der har modtaget den fra wow?
#175 Bates 19 år siden
X-files - Season 7
Seinfeld - Season 6
#176 filmz-yoshimura 19 år siden
En nota om, at jeg skal give 128 kroner for at hente min Friends Complete Season 10 på posthuset >:(
#177 filmz-michaell 19 år siden
Oldboy 2-disc Metal box, reg 2 (har samme special feautures som Tartan udgaven)
#178 filt 19 år siden
#179 elwood 19 år siden
Der står rent faktisk at coveret er på svensk, og teksten bagpå, men om de lige vil oversætte det somjeg har godt, tør jeg ikke vide 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#180 filmz-michaell 19 år siden