Var en tur i Kvickly i Rosengårdcentret hvor jeg stødte på Match Point til 50kr. og The Constant Gardner til 30kr. Anser begge for lidt af et røverkøb.
Laurel & hardy - volume 1 (fox movies) Laurel & hardy - volume 2 (fox movies) CSI NY - sæson 2 The flying deuces - Deluxe edition Laurel And Hardy: Air Raid Wardens / Nothing But Trouble Cinderella Man - 2-disc collectors edition Mad about you - season 2 Wings - season 1&2
Så mangler jeg kun mine disney animations serier fra dem, de er desværre fanget i tolden :( med lidt held er de her imorgen, og så er der sq dømt max julehygge & afslapning :D
#201 Guts 19 år siden
#202 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#203 Bates 19 år siden
Købte den nye kim larsen skive til min mor, og "True Romance", og "Mulholland Drive" til mig selv :)
#204 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Sword of Doom (Criterion)
Le Notti Bianche (Criterion)
Viridiana (Criterion)
Og fra Amazon:
Gustav Freytags 140 år gamle klassiker: Die Technik des Dramas. Så skal der læses tysk...
#205 Verbal 19 år siden
#206 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#207 thebigzzz 19 år siden
Laurel & hardy - volume 1 (fox movies)
Laurel & hardy - volume 2 (fox movies)
CSI NY - sæson 2
The flying deuces - Deluxe edition
Laurel And Hardy: Air Raid Wardens / Nothing But Trouble
Cinderella Man - 2-disc collectors edition
Mad about you - season 2
Wings - season 1&2
Så mangler jeg kun mine disney animations serier fra dem, de er desværre fanget i tolden :( med lidt held er de her imorgen, og så er der sq dømt max julehygge & afslapning :D
#208 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#209 NightHawk 19 år siden
Against The Ropes
King Kong - 1976 version
Tarantula - (Klassisk monstefilm, med Clint Eastwood i en af hans første roller)
Henry & June
In, America
Købt i SuperBedst
Dark Water - (Remake med Jennifer Connelly)
Mickey Mouse In Living Color - Volume 1
Mickey Mouse In Living Color - Volume 2
#210 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Der er i hvert fald en pæn risiko for det. Jeg har fået opholdt/ åbnet lige så mange forsendelser i den sidste måned som i de sidste 4 år tilsammen!