Julegaver fra familien hjemme i Amerika bl.a. Tv-serien "Heroes", "Over The Hedge", Hjemmebag fra min kone og meget mere - Dejligt at komme hjem til efter en lang dag på arbejde :)
Udover det lå der også min første af de/mine nye Walt Disney Treasures - Silly Symphonies Vol II.
Så bliver det spændende, at se hvornår resten af mine bestillinger fra DVD Pacific :-/
#193 - Jeg har for nyligt (dvs. inden for den sidste månede) bestilt to pakker ved Pacific, og begge gange, ankom dvd'erne efter ca. en uge. Så jeg har været godt tilfreds med dem på det seneste. Så er spørgsmålet bare, hvor sløve PostDK er for tiden :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg modtog fra DVD pacific: Will & Grace - Sæson 3 Will & Grace - Sæson 4 Will & Grace - Sæson 5 TCM Archives - Laurel & hardy (The devil's brother and Bonnie Scotland) Og et brev fra toldvæsnet om at jeg skal sende en faktura på en pakke, fint nok, men jeg har 3 på vej fra pacific, kunne det være lidt mere præsise? Da jeg ikke har nogen printer fik de end håndskrevet faktura, hvis de har et problem med det, kan de komme forbi og så kan vi snakke om hvor meget told der skal på (jeg vil slå først....)
Anyway, jeg har altså stadig 2 pakker fra pacific ude at svømme (som blev afsendt lige inden december). Jeg troede ellers de var blevet taget i tolden, men den første havde de altså ikke rørt. Så jeg håber der dukker en eller 2 toldfrie pakker op imorgen :D
#191 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#192 filmz-Kadann 19 år siden
An Evening With Kevin Smith 2: Evening Harder (med autograf)
#193 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Udover det lå der også min første af de/mine nye Walt Disney Treasures - Silly Symphonies Vol II.
Så bliver det spændende, at se hvornår resten af mine bestillinger fra DVD Pacific :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#194 filmz-sanjo 19 år siden
#195 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#196 dyg 19 år siden
#197 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#198 thebigzzz 19 år siden
Will & Grace - Sæson 3
Will & Grace - Sæson 4
Will & Grace - Sæson 5
TCM Archives - Laurel & hardy (The devil's brother and Bonnie Scotland)
Og et brev fra toldvæsnet om at jeg skal sende en faktura på en pakke, fint nok, men jeg har 3 på vej fra pacific, kunne det være lidt mere præsise? Da jeg ikke har nogen printer fik de end håndskrevet faktura, hvis de har et problem med det, kan de komme forbi og så kan vi snakke om hvor meget told der skal på (jeg vil slå først....)
Anyway, jeg har altså stadig 2 pakker fra pacific ude at svømme (som blev afsendt lige inden december). Jeg troede ellers de var blevet taget i tolden, men den første havde de altså ikke rørt. Så jeg håber der dukker en eller 2 toldfrie pakker op imorgen :D
#199 Guts 19 år siden
Behøver egentlig ikke nogen anmeldelse...andet end....: HEROES F*CKING ROCKS!!!
Klart en af mine favoritter (sammen med Carnivale!!)
#200 JannikAnd 19 år siden
Den er da ikke udkommet, eller...?