the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
# 13 Ja, sådan havde jeg det også, da jeg læste om den på Dvdbeaver - glæde dig til et par gode timer hvor du første skal rejse dig fra sofaen nå du skal i gang med Ekstra guffet !
Iøvrigt undrede mig at de ikke havde lavet side skifte hvor der var pause i biografen, hvilket havde virket mere fornuftig, men det gjorde de jo heller ikke på Once Upon A Time In America :-/
Min eneste anke er at den sidste dokumentar kun er et uddrag.
Har du mod på mere fra hans hånd har han lavet flere andre gode westrns, som med jævne mellemrum kan ses på kabel-tv kanalen TCM.
Men "Major Dundee" og "Pat Garret and Billy The Kid" er begge kommet i flotte nye udgaver til godt 100 kr.
Star Wars Trilogy (Definitive Collection) En 5kg tung monsterboks. Indeholder 9 skiver med mange timers ekstramateriale og en lille booklet med oversigt over herlighederne. Derudover indeholder sættet bogen "George Lucas - The Creative Impulse" - en bog på flere 100 sider indbundet i lærredsbind med en TIE-Fighter indgraveret i forsiden.
Alle herlighederne kommer i en gigantisk sort læderagtig boks, med filmtitlerne indgraveret i sølv. Boksen har velcro-lukkemekanisme. Dette må uden tvivl betegnes som et af de bedste boxsets der nogensinde er udgivet.
Star Wars Trilogy (Special Edition) Indeholder SE-udgaverne af filmene (modsat den forrige boks). Kommer med en stor booklet. Alt er pakket i en stor sort læderagtig boks med et kæmpe Vader hoved på forsiden. En flot udgivelse der oser af kvalitet.
Snow White and the Seven Dwarfs (Deluxe CAV Laserdisc Edition) Kæmpe boks (så kan Disney godt gå hjem med deres små DVD-bokse!) indeholdende en stor mængde ekstramateriale. I boksen finder vi en flot samling litografer af de gamle plakater fra 30'erne. Disse er lagt ind i et flot lille omslag, der (ligesom alt andet) oser af kvalitet. Til sidst finder vi en stor 90-siders indbundet bog om tilblivelsen af filmen samt modtagelsen af den. Der er bl.a. tonsvis af baggrundstegninger, skiter, concept art, samt billeder af magasinforsider fra dengang Walt var i alles søgelys da han slog igennem med Snow White.
Cinderella (Deluxe CAV Laserdisc Edition) Endnu en kæmpeboks med masser af ekstramateriale. Boksen indeholder også en litograf samt en 48-siders indbundet bog (med "oldschool" smudsbind), omhandlender forskellige facer af processen bag filmen.
The Lion King (Deluxe CAV Letterbox Edition) Endnu en boks (der dog ikke er så stor og massiv som de foregående). Indeholder en masse ekstramateriale samt en stor samling litografer samlet i et flot omslag.
Fantasia (Deluxe CAV Laserdisc Stor boks med stort litograf i egen kuvert med flot certifikat. Indeholder også en flot stor booklet-bog med billeder og tekst.
Pinocchio (Deluxe CAV Laserdisc Edition) Stor boks der indeholder stor booklet-bog, stort litograf i egen kuvert, samt certifikat og soundtrack-CD.
Alice in Wonderland (Exclusive Archive Collection) Filmen samt en masse ekstramateriale pakket i en flot solid boks.
Mickey Mouse - The Black and White Years (Exclusive Archive Collection) Indeholder de gamle tegnefilm fordelt på adskillige skiver. Det hele pakket i en stor flot boks.
Three Caballeros - Saludos Amigos! (Exclusive Archive Collection) I samme serie som de to forrige. Skiverne pakket i stor hvis boks.
The Laser Video Disc Companion - Updated Edition Tyk bog med gennemgang og anmeldelser af næsten samtlige laserdisc-udgivelser.
Pioneer CLD-1450 - Laserdisc Afspiller
Derudover modtog jeg også en ordenlig stak standardudgaver, som jeg ikke lige gider remse op nu. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#21 filt 19 år siden
#22 filmz-yoshimura 19 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Iøvrigt undrede mig at de ikke havde lavet side skifte hvor der var pause i biografen, hvilket havde virket mere fornuftig, men det gjorde de jo heller ikke på Once Upon A Time In America :-/
Min eneste anke er at den sidste dokumentar kun er et uddrag.
Har du mod på mere fra hans hånd har han lavet flere andre gode westrns, som med jævne mellemrum kan ses på kabel-tv kanalen TCM.
Men "Major Dundee" og "Pat Garret and Billy The Kid" er begge kommet i flotte nye udgaver til godt 100 kr.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#25 filt 19 år siden
En 5kg tung monsterboks. Indeholder 9 skiver med mange timers ekstramateriale og en lille booklet med oversigt over herlighederne. Derudover indeholder sættet bogen "George Lucas - The Creative Impulse" - en bog på flere 100 sider indbundet i lærredsbind med en TIE-Fighter indgraveret i forsiden.
Alle herlighederne kommer i en gigantisk sort læderagtig boks, med filmtitlerne indgraveret i sølv. Boksen har velcro-lukkemekanisme. Dette må uden tvivl betegnes som et af de bedste boxsets der nogensinde er udgivet.
Star Wars Trilogy (Special Edition)
Indeholder SE-udgaverne af filmene (modsat den forrige boks). Kommer med en stor booklet. Alt er pakket i en stor sort læderagtig boks med et kæmpe Vader hoved på forsiden. En flot udgivelse der oser af kvalitet.
Snow White and the Seven Dwarfs (Deluxe CAV Laserdisc Edition)
Kæmpe boks (så kan Disney godt gå hjem med deres små DVD-bokse!) indeholdende en stor mængde ekstramateriale. I boksen finder vi en flot samling litografer af de gamle plakater fra 30'erne. Disse er lagt ind i et flot lille omslag, der (ligesom alt andet) oser af kvalitet. Til sidst finder vi en stor 90-siders indbundet bog om tilblivelsen af filmen samt modtagelsen af den. Der er bl.a. tonsvis af baggrundstegninger, skiter, concept art, samt billeder af magasinforsider fra dengang Walt var i alles søgelys da han slog igennem med Snow White.
Cinderella (Deluxe CAV Laserdisc Edition)
Endnu en kæmpeboks med masser af ekstramateriale. Boksen indeholder også en litograf samt en 48-siders indbundet bog (med "oldschool" smudsbind), omhandlender forskellige facer af processen bag filmen.
The Lion King (Deluxe CAV Letterbox Edition)
Endnu en boks (der dog ikke er så stor og massiv som de foregående). Indeholder en masse ekstramateriale samt en stor samling litografer samlet i et flot omslag.
Fantasia (Deluxe CAV Laserdisc
Stor boks med stort litograf i egen kuvert med flot certifikat. Indeholder også en flot stor booklet-bog med billeder og tekst.
Pinocchio (Deluxe CAV Laserdisc Edition)
Stor boks der indeholder stor booklet-bog, stort litograf i egen kuvert, samt certifikat og soundtrack-CD.
Alice in Wonderland (Exclusive Archive Collection)
Filmen samt en masse ekstramateriale pakket i en flot solid boks.
Mickey Mouse - The Black and White Years (Exclusive Archive Collection)
Indeholder de gamle tegnefilm fordelt på adskillige skiver. Det hele pakket i en stor flot boks.
Three Caballeros - Saludos Amigos! (Exclusive Archive Collection)
I samme serie som de to forrige. Skiverne pakket i stor hvis boks.
The Laser Video Disc Companion - Updated Edition
Tyk bog med gennemgang og anmeldelser af næsten samtlige laserdisc-udgivelser.
Pioneer CLD-1450 - Laserdisc Afspiller
Derudover modtog jeg også en ordenlig stak standardudgaver, som jeg ikke lige gider remse op nu. :)
#26 lagoni 19 år siden
Blackball/The Singing Detective
The Big Kahuna
Standing in the Shadows of Motown/The Job
The Snows of Kilimanjaro
Striptease
Breakfast at Tiffany's
Nogen af dem går sikkert til Blockbuster, men har fx aldrig set Brealfast at Tiffany's, den glæder jeg mig til.
#27 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#28 filt 19 år siden
#29 davenport 19 år siden
Hvad måtte du slippe for den omgang???
Du plejer jo være god til at tage billeder, så dem ser jeg meget frem til ;)
#30 filmz-Crystalstar1200 19 år siden