#23 Takker for info Har dog allerede de to film du nævner, og en del andre Peckinpah film. Han er en af mine favoritter. Så hvis du har mod på mere, så kan du jo bare kigge forbi :)
I øvrigt så syntes jeg at Pat Garrett and Billy the Kid er hans bedste film, skarpt fulgt af Wild Bunch.
"Drive" er en meget ørevenlig ballade, og Incubus er faktisk gode til at variere deres albums med både hårdtslående metal og afslappende ballader. Personligt vil jeg anbefale deres album "Morning View" som første kapitel i en evt. samling, da den har både nogle dejlige stille numre og et godt varieret sortiment af alternativ metal. Startede selv i sin tid min samling med "Morning View" og har anbefalet selvsamme til en af mine venner, som også er blevet hooked. Check evt. deres hjemmeside Enjoyincubus.com. Dér kan du høre samples fra de fleste af deres udgivelser.
Nå... fik med posten i går følgende fra Dvdoo:
- Dark Star (R2) 39,95 - Danny The Dog (R2) 49,95
Og så har de sendt mig den "forkerte" udgave af Dawn of the Dead. Jeg havde bestilt DC-udgaven fra 2004 og fik i stedet Romeros original. Er der nogen, der har erfaring med byttebøvl hos Dvdoo???
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Skriv til en mail til dem. Sidste gang jeg havde et problem med noget der skulle byttes, sendte de en ny film til mig og en frankeret kuvert så jeg kunne sende den defekte film tilbage. Der plejer ikke at være problemer med dem. :)
#36 - mange tak - det vil jeg prøve at kigge nærmere på! Lyder godt.
Mht. DVDoo.dk så har jeg aldrig haft nogen problemer med dem når der er noget galt. Fik tilsendt en forkert DVD da jeg boede i Spanien og de sendte straks en ny. Har også oplevet at en DVD blev snuppet i posten herhjemme og der sendte de mig også bare en ny. God service!
#31 filt 19 år siden
Der kommer snart billeder op. ;)
#32 aknot 19 år siden
Har dog allerede de to film du nævner, og en del andre Peckinpah film. Han er en af mine favoritter.
Så hvis du har mod på mere, så kan du jo bare kigge forbi :)
I øvrigt så syntes jeg at Pat Garrett and Billy the Kid er hans bedste film, skarpt fulgt af Wild Bunch.
#33 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg har altid mod på en omgang Peckinpah, for han putter altid mere i en film end, man ser ved første gennemsyn.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Two Thousand Maniacs
Logan's Run
The Haunted Palace/ Tower of London
2nd hand fra en bruger på dahf.dk:
Duksedrengen (den supersjældne dvd som folkene bag tv-serien og manden bag tegneserieudgaven udgav for 3-4 år siden)
#35 JannikAnd 19 år siden
#36 filmz-incubus 19 år siden
"Drive" er en meget ørevenlig ballade, og Incubus er faktisk gode til at variere deres albums med både hårdtslående metal og afslappende ballader. Personligt vil jeg anbefale deres album "Morning View" som første kapitel i en evt. samling, da den har både nogle dejlige stille numre og et godt varieret sortiment af alternativ metal. Startede selv i sin tid min samling med "Morning View" og har anbefalet selvsamme til en af mine venner, som også er blevet hooked.
Check evt. deres hjemmeside Enjoyincubus.com. Dér kan du høre samples fra de fleste af deres udgivelser.
Nå... fik med posten i går følgende fra Dvdoo:
- Dark Star (R2) 39,95
- Danny The Dog (R2) 49,95
Og så har de sendt mig den "forkerte" udgave af Dawn of the Dead. Jeg havde bestilt DC-udgaven fra 2004 og fik i stedet Romeros original. Er der nogen, der har erfaring med byttebøvl hos Dvdoo???
#37 filmz-Kadann 19 år siden
Skriv til en mail til dem. Sidste gang jeg havde et problem med noget der skulle byttes, sendte de en ny film til mig og en frankeret kuvert så jeg kunne sende den defekte film tilbage. Der plejer ikke at være problemer med dem. :)
#38 filmz-incubus 19 år siden
Perfekt! Tak for det!
#39 McPeter 19 år siden
Mht. DVDoo.dk så har jeg aldrig haft nogen problemer med dem når der er noget galt. Fik tilsendt en forkert DVD da jeg boede i Spanien og de sendte straks en ny. Har også oplevet at en DVD blev snuppet i posten herhjemme og der sendte de mig også bare en ny. God service!
#40 Skobbolop 19 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"