#53 - hvis du er habil til engelsk så se den uden undertekster jeg husker en irriterende tekstning fra bio. - jeg vil ikke komme nærmere ind på det her men noget der står på skrift i en scene bliver skrevet i teksterne - i dette tilfælde er det noget man gerne selv skulle opdage eller se filmen igen.
Efter at have givet den en chance, må jeg erkende at jeg finder den ret underholdende. Mange af de ting jeg savnede i de gamle udgaver, findes i denne. Hvis skuespillet og historien var blevet strammet lidt op og de fjollede elementer var blevet fjernet, altså Luthors kvindelige håndlanger og Jimmi Olsen, så havde det været en super (hø hø) film. :)
#51 Benway 19 år siden
#52 Yoda 19 år siden
Så den i går - den er suveræn :-)
#53 Benway 19 år siden
#54 jessup 19 år siden
#55 Benway 19 år siden
#56 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Masser af ansøgninger til en opslået stilling, nogen dvd'er ??? Tjo - en enkelt: "1900"
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#57 Captain Vallo 19 år siden
En gammel ven syntes, jeg sku' ha' en julegave:
Gene Simmons Family Jewels - The Complete Season 1
... samt Oreos og en æbletærte!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#58 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 pulse83 19 år siden
Out of Africa (Limited Collectors Edition) til 129,95 kr.
Rigtig fin udgivelse!
#60 filmz-Kadann 19 år siden
Superman Returns 1-disk
Efter at have givet den en chance, må jeg erkende at jeg finder den ret underholdende. Mange af de ting jeg savnede i de gamle udgaver, findes i denne. Hvis skuespillet og historien var blevet strammet lidt op og de fjollede elementer var blevet fjernet, altså Luthors kvindelige håndlanger og Jimmi Olsen, så havde det været en super (hø hø) film. :)