En e-mail fra Dvdoo om at de sender mig den udgave af DOTD, som jeg har bestilt og en svarkuvert til den jeg modtog ved en fejl. Det kalder jeg fandeme service...
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
- en "bytter", denne gang med en hilsen fra tolderne. Hvor mit første eksemplar var beskadiget allerede ved afsendelsen fra HMV (formodentligt fordi en eller anden havde returneret den), så var denne kun indpakket i papir (!) og naturligvis smadret til ugenkendelighed. :-(
Fra manden bag:
2 stk Duksedrengen tegneserier og et stk soundtrack. Dermed blev den Duksedrengen dvd, jeg købte brugt i sidste uge, pludseligt opgraderet til 2-disk SE :-)
Fra TP:
Bennys badekar
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Mja, første gang, jeg fik den, var boksen nu pakket fortrinlig ind i en solid kasse med bobleplast rundt om dvd-æsken. Bortset fra en enkelt forsendelse, så har alt andet, jeg har modtaget fra dem også været pakket okay. Men jeg har godt hørt rædselshistorierne fra andre. Nu får jeg så lov til at prøve det selv.
Anyway, boksen skal sendes tilbage. SVJH (det er mange år siden, jeg har prøvet det her sidst), så er det noget med, at man kan afværge et evt. nyt toldkrav, hvis man allerede har betalt én gang (noget med at gemme kvitteringerne)? ALternativt, hvis HMV blot giver mig pengene tilbage, kan man så få tolden tilbage?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#61 aknot 19 år siden
Som bestikkelse :)
#62 filmz-incubus 19 år siden
#63 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 McPeter 19 år siden
#65 filmz-Le Samouraï 19 år siden
- en "bytter", denne gang med en hilsen fra tolderne. Hvor mit første eksemplar var beskadiget allerede ved afsendelsen fra HMV (formodentligt fordi en eller anden havde returneret den), så var denne kun indpakket i papir (!) og naturligvis smadret til ugenkendelighed. :-(
Fra manden bag:
2 stk Duksedrengen tegneserier og et stk soundtrack. Dermed blev den Duksedrengen dvd, jeg købte brugt i sidste uge, pludseligt opgraderet til 2-disk SE :-)
Fra TP:
Bennys badekar
#66 filmz-Kadann 19 år siden
Ja, HMV er desværre ikke specielt gode til at pakke deres forsendelser ordenligt ind.
#67 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Anyway, boksen skal sendes tilbage. SVJH (det er mange år siden, jeg har prøvet det her sidst), så er det noget med, at man kan afværge et evt. nyt toldkrav, hvis man allerede har betalt én gang (noget med at gemme kvitteringerne)? ALternativt, hvis HMV blot giver mig pengene tilbage, kan man så få tolden tilbage?
#68 filt 19 år siden
#69 inflector 19 år siden
#70 Notional 19 år siden