Var forbi Cinemateket og napsede et par titler med hjem:
"Roma, citta aperta" - 99,- "Afgrunden og Den Talende Muse" (om Asta Nielsen) - 99,-
Og så fik jeg ENDELIGT "Cinema Europe - The Other Hollywood". Den har været helt umulig at opspore (alle har den i deres katalog, selvom titlen er udgået, ergo er den heller ikke til at fremdrive), men fandt frem til en gut i England som ville af med den.
Det er den digital restoreret udgave og er iøvrigt inkl. en dokumentar, ellers ikke meget ekstra materiale på disken. Teknisk set fejler den absolut intet og som film er den helt igennem fremragende (bedste neo-realistiske film efter min mening), så i tilfælde af du ikke har set den - køb! :)
#171 elwood 19 år siden
Satme gået stærkt fra cdwow's side af.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#172 filmz-sparrowed 19 år siden
The Mummy 1+2: Collectors set 58kr
Ambulancen: 50kr
The Diary Of Ellen Rimbauer: blev nødt til at købe den, eftersom man havde købt Rose Red.
Gang Tapes
Layer Cake
for de sidste 3 = 60kr.
#173 Yoda 19 år siden
Er der mulighed for billeder? De er ikke så gode, dem hos CDWOW!
Figurerne, de er ikke af stof, vel?
#174 filmz-frostfang 19 år siden
#175 elwood 19 år siden
The couple, med æske and all that stuff beklager rodet på hylden hehe.
Up close
og nej det er ikke stof.
#176 Yoda 19 år siden
Tak for billederne! Og ang. rodet på hylden, så er det intet i forhold til mine ;-)
#177 elwood 19 år siden
#178 dolphinfriendly 19 år siden
"Roma, citta aperta" - 99,-
"Afgrunden og Den Talende Muse" (om Asta Nielsen) - 99,-
Og så fik jeg ENDELIGT "Cinema Europe - The Other Hollywood".
Den har været helt umulig at opspore (alle har den i deres katalog, selvom titlen er udgået, ergo er den heller ikke til at fremdrive), men fandt frem til en gut i England som ville af med den.
#179 filmz-Bruce 19 år siden
#180 dolphinfriendly 19 år siden
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/586071/Roma_Citta_A...
Det er den digital restoreret udgave og er iøvrigt inkl. en dokumentar, ellers ikke meget ekstra materiale på disken. Teknisk set fejler den absolut intet og som film er den helt igennem fremragende (bedste neo-realistiske film efter min mening), så i tilfælde af du ikke har set den - køb! :)