Gravatar

#11 DarkLight 19 år siden

Ja, det må man sige! Savle!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filt 19 år siden

#10 og #11, oh yeah! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 19 år siden

Fra FONA 2000:

5 meter HDMI-kabel til min projektor, så den endelig kan komme op under loftet (og så den nye Tool-skive med tilhørende plakat ... nammenam).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 dyg 19 år siden

Fra Play:

X-Files sæson 9 - incl rødt klistermærke, der åbenbart tog over en uge at sætte på. Åh de effektive toldere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 Yoda 19 år siden

Det var da utroligt så uheldig, du er!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 dyg 19 år siden

#15 - Denne gang slipper jeg tilsyneladende for at betale, men de har tilbageholdt den en uge. Er ved at være træt af det. Bestilte den samme dag som sæson 8, og den gik lige igennem uden bøvl, tror det var sidste mandag (måske tirsdag) jeg fik den.

Reedit: Det var skam den 21/4 jeg fik den, så det er over en uge den har været holdt tilbage :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filmz-jackjazz 19 år siden

Som nævnt i den gamle tråd manglede jeg en DVD fra Moviezoo. Den blev sendt uden problemer og ankom i dag:

49,95 Fargo (endnu et VHS-->DVD-køb (det er ved at være en dyr fornøjelse (sagde han, og tænkte med "jubel" på, at han snart kunne begynde forfra med HD-skiverne)))

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#18 elwood 19 år siden

Var forbi TP og fandt Dead Men Don't Wear Plaid, til en 50'er så den røg lige med hjem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 filmz-CAADK 19 år siden

#4 The Game??? er det David Finchers ?? har jeg nemlig kikket efter, ku være man skulle et smut i kvikly
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#20 filmz-lbw 19 år siden

#16 Damn jeg mangler 2/3 af de xfiles jeg bestilte fra play d. 19/4. Det kunne lyde som om, at tolden har dem liggende...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: