Gravatar

#21 SpielbergFreak 19 år siden

Var i Blockbuster for at leje Lord of War, men det endte sgu med at jeg købte den!;-)

DTS og lækker slipcase.
Gravatar

#22 dyg 19 år siden

#20 - Ja, det lyder rigtig meget til det. Men det kan være, at du også bare får et rødt klistermærke på pakkerne, ligesom jeg gjorde. Aner ikke hvorfor jeg ikke skulle betale.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 filmz-Munk 19 år siden

Hehe.. Lavede akkurart den samme i dag. Ville også have nøjedes med at leje den, men den så jo alt for lækker ud så nu står den flot på hylden!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#24 SpielbergFreak 19 år siden

Grineren! Hvad synes du så om den?
Gravatar

#25 elwood 19 år siden

#24 går ud fra det er Reg 2 udgivelsen der er tale om ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 filmz-Munk 19 år siden

Først og fremmest synes jeg det er en rigtigt interessant film, og Nicolas Cage gør det vanligt godt i rollen.
Har ikke fået kigget på disk 2 endnu, så skal ikke lige kunne sige hvad jeg synes om ekstramaterialet osv, men er tilfreds med købet.

Jep. Den danske 2 disk version [ Clicky ]
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#27 elwood 19 år siden

Også den jeg overvejer at købe, ser ud til det eneste forskel der er på den og så de andre er et enkel interview så vidt jegb husker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#28 SpielbergFreak 19 år siden

Super film! Virkelig skræmmende, men samtidig morsom på sin egen måde. Cage er genial.

Denne udgave er faktisk den bedste i verdenen lige p.t. Den er i DTS (full bitrate) og har det originale billedformat 2.35:1.

R1 version er croppet ned til 1.78:1, men har ellers DTS ES 6.1. Den koreanske er i DTS 5.1 og i en rigtig lækker digipak, men billedet er croppet til 1.85:1.

Så den skandinaviske er klart bedst, indtil videre.
Gravatar

#29 filmz-jackjazz 19 år siden

Modtog i dag fra Home Entertainment:

99,95 Nynne (denne version)

Kan ikke rigtigt huske, hvorfor jeg har bestilt den, for jeg tror ikke, at jeg gider se den - Nå, så har man da en gave til et senere tidspunkt...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#30 McPeter 19 år siden

#28 - og den bedste pris paa den udgivelser er? Linky linky... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: