Eclipsing Planet Earth and even Relentless Enemies as not only the best hi-def nature documentary image I have ever seen, but the best digital image - period - that I have ever seen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nah, har aldrig været stor fan af "2001" og jeg har endda givet den tre chancer - jeg går stærkt ud fra at det er Ryan-boksen, men det får jeg bekræftet i morgen, efter arbejde. :)
#141 filmz-michaell 18 år siden
The Dead Zone (Cronenberg) - 29 kr.
#142 filmz-Bruce 18 år siden
Bram Stokers Dracula - BD
Lawrence of Arabia - BD
#143 filmz-Kadann 18 år siden
Du må lige give lyd fra dig når du har set begge. :)
#144 pulse83 18 år siden
De fleste rapporterer at Dracula har et skodtransfer. Meld lige tilbage om du er enig i den vurdering. :(
Lawrence of Arabia er da ikke udkommet på BD? I så fald har DVD Pacific den da ihvertfald ikke.
#145 aknot 18 år siden
All & Nothing
Hannah and her sisters
Tak for en god bytter - kaotmus
#146 Verbal 18 år siden
La Battaglia Di Algeri / Slaget om Algier
#147 filmz-Bruce 18 år siden
Ja ok, Lawrence var en driller :)
#148 filmz-Kadann 18 år siden
You bastard! ;)
Jeg har i øvrigt fået pakkeseddel på noget fra Pacific og det kan jo kun betyde én ting. ;)
#149 filmz-Bruce 18 år siden
Suk, Clockwork Orange fejlede ifølge bæveren, men Galapagos er en must-own.
Video:
Eclipsing Planet Earth and even Relentless Enemies as not only the best hi-def nature documentary image I have ever seen, but the best digital image - period - that I have ever seen.
#150 filmz-Kadann 18 år siden
Nah, har aldrig været stor fan af "2001" og jeg har endda givet den tre chancer - jeg går stærkt ud fra at det er Ryan-boksen, men det får jeg bekræftet i morgen, efter arbejde. :)