#10 - det var da den eneste grund til jeg beholdt den :) Har lige set den, ikke så slem som jeg troede, men lidt for letkøbt og plat til tider. Og så skal Affleck bare ikke spille seriøse roller, specielt ikke iført cowboyhat.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Fra kæresten + veninde en fødselsdagsgave på forskud (har først d. 24. okt.), nemlig bogen "1001 film du skal se før du dør" ... jeg overvejer stadig, hvilken signalværdi, der ligger i sådan en gave. Jeg bliver trods alt kun 31 ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fra Stereo Studio fik jeg "Bliktrommen" samt "City Lights". "City Lights" har jeg ikke har set, siden jeg var knægt, så den glæder jeg mig virkelig til at gense.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#11 lagoni 18 år siden
#12 filmz-Kadann 18 år siden
Kevin Smith har dog ret, alle i den film spiller så elendigt, at Affleck fremstår som en ren stjerne, selv O'Toole spiller ringe.
#13 evermind 18 år siden
#14 Bates 18 år siden
The Decalogue - glæder mig rigtig rigtig meget til at se denne!
Dazed And Confused(Criterion)
Amarcord (Criterion)
Short Cuts (Criterion)
#15 Yoda 18 år siden
For satan! Det er sgu nogle lækre film (og udgivelser) du hevet hjem til samlingen. Tillykke med dem! :-)
#16 Bates 18 år siden
Ja, det er jo kun et stort plus, at de alle er digipak.
#17 davenport 18 år siden
Og også Predator 1+2, som det er længe siden jeg har set.
#18 Benway 18 år siden
#19 Yoda 18 år siden
Kan du ikke skrive lidt om billedkvaliteten af "Bliktrommen", når du får den set, Benway?
#20 Benway 18 år siden