#34 det har jeg også prøvet, der gik 3 måneder før jeg fik min forsendelse, fordi det var sælger der skulle lave en sag mod postdanmark, selv om jeg havde klare beviser (kvitteringen på at den lå hos dem) at det var dem som havde "smidt" den væk.
#34+36 Det er også sket for mig. Man finder en seddel i postkassen, tropper op på Frederiksberg posthus dagen efter og så kan de ikke finde pakken. Og da den er sendt som brev og ikke som pakke, vil de ikke erstatte den...
Har modtaget:
3 Extremes II og The Sarah Silverman Program (sæson 1) fra Axel This Is Spinal Tab og Hot Fuzz fra play The Sopranos (sæson 1) fra cd-wow The Office (USA sæson 1&2) og A Guide To Recognizing Your Saints fra dvdpacific
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#38 Tjek undervejs Garners besøg på Modena fabrikken og den efterfølgende konversation med Largo. Brugte han Gilette eller Wilkinson den morgen og hvilke tekstiler blev der brugt til trøje og jakkesæt? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Film noir vol. 1 og vol. 3 The Asphalt Jungle Gun Crazy Murder, My Sweet Out of the Past The Set-Up Border Incident His Kind of Woman Lady in the Lake On Dangerous Ground The Racket
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#31 rockysds 18 år siden
"The Night of the Hunter"
#32 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Master and Commander 2 disc S.E.
Nice !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#33 Benway 18 år siden
"La notte" fra Axel og "The Passenger" fra Play.
#34 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Fra Pacific:
Gozu (Miike)
Full Metal Yakuza (Miike)
Sabu (Miike)
Dead or Alive: Final (Miike)
Blood for Dracula
Driller Killer SE
Fra Wow:
City of Lost Souls (Miike) R2
... og så havde Post DK smidt en forsendelse til mig væk, på trods af at jeg havde en kvittering på, at den lå på posthuset :-(
#35 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#36 aknot 18 år siden
#37 Vestas 18 år siden
Har modtaget:
3 Extremes II og The Sarah Silverman Program (sæson 1) fra Axel
This Is Spinal Tab og Hot Fuzz fra play
The Sopranos (sæson 1) fra cd-wow
The Office (USA sæson 1&2) og A Guide To Recognizing Your Saints fra dvdpacific
#38 pulse83 18 år siden
Grand Prix (HD-DVD)
Så må vi se om den lever op til dens omdømme hvad angår billedkvalitet!
#39 filmz-Bruce 18 år siden
#40 filmz-michaell 18 år siden
Film noir vol. 1 og vol. 3
The Asphalt Jungle
Gun Crazy
Murder, My Sweet
Out of the Past
The Set-Up
Border Incident
His Kind of Woman
Lady in the Lake
On Dangerous Ground